SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Ustazah Puteri Dayana Buat Hal Lagi Kali Ini 11 Ustaz Popular Pula Jadi Mangsa

Dalam artikel sebelum ini admin telah kongsikan mengenai Ustaz Azhar Idrus Dihentam Oleh Ustazah Nur Puteri Dayana(baca disini) namun perkara tersebut tidak berakhir disitu sebaliknya beliau semakin menjadi-jadi

Ustazah Puteri Dayana Buat Hal lagi
nampaknya semakin hari semakin melampau dia ni.Yang peliknya ada juga manusia-manusia yang ikut dan sokong kenyataannya. Bayangkan dia boleh mengatakan 11 ustaz yang mempunyai ilmu agama yang tinggi menyebarkan hadis palsu. Kalau semua Ustaz tak betul yang betul dia seorang jer la ikuti info yang admin ambil dari wallnya

Dengan ini saya NUR PUTERI DAYANA nak memohon maaf secara terbuka kepada saudara/tuan/encik/

AZHAR IDRUS
TM FOUZY
ABDULLAH KHAIRI
DON DANIYAL
SHARHAN SYAFIE
ZAINUL ASRI
ABU SYAFIQ
ZAMIHAN AL GHARI
HISHAM KABBANI
NAZRUL NASIR
SYAMSUL ZAMAN

====================
====================
@@@@@@@@@@@@
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Kerana saya tidak boleh menerima hujah2 antum yang tidak mempunyai nas dan dalil yang sekadar menyatakan kata para ULAMA,IJMAK ulama,Jumhur ULAMA,ada dalam kitab,tanpa menyebutkan kitab apa,ulama mana dan yang paling penting Quran dan Sunnah tidakpun disebutkan apabila berbicara hal melibatkan agama islam.Qala Allah wa Qala Rasul itu penting dan ulama sekalipun wajib datangkan firman Allah dan sabda nabi s.a.w...

Saya juga MEMOHON maaf kerana sy secara PERIBADI tidak MELETAKKAN TITLE ULAMA & USTAZ pada antum.Ini peribadi saya...Yang lain silakan saja jika ingin memanggil demikian itu hak anda semua.Pada saya title ini tidak penting...Yang penting adalah hujah.Sy tidak melihat pun pada TITLE...

Sekalipun Mohd Hairi NonchiHafiz Firdaus Abdullah itu tiada title ustaz sekalipun namun hujah2 mereka jauh meninggalkan golongan2 USTAZ yang tidak berhujahkan Al Quran & Sunnah...


itulah yang dipostkan oleh beliau cuba bayangkan apa yang akan terjadi jika orang yang tidak mempunyai ilmu agama atau baru belajar agama pastinya akan rasa tertekan dan keliru dengan apa yang dikatakannya

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Ustazah Puteri Dayana Buat Hal Lagi Kali Ini 11 Ustaz Popular Pula Jadi Mangsa . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/ustazah-puteri-dayana-buat-hal-lagi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 7/05/14

18 komentar untuk "Ustazah Puteri Dayana Buat Hal Lagi Kali Ini 11 Ustaz Popular Pula Jadi Mangsa "

  1. Tanpa Nama8.5.14

    maaflah saudari nur puteri dayana, sy kesiankn lagi ibu bapa awk yg memberi nama cantik tp 'xsecantik' peribadi org nya.. sbenarnya awk yg hanya mahu populariti murahan dgn menuding jari pd org lain sedangkn xsedar ade 4 jari lagi menuding kearah diri sendiri! MASYAALLAH..SUBHANAALLAH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama9.5.14

      Sy tk sokong mana2...tp bg yg baru nk bljar berhak utk mengetahui secara detail jika berkaitan ngan hadis dn sunah alqur





      an yg disebut...sekiranya sekadar

      penceritaan itu umum boleh




      menyebabkan kekeliruan...sb setiap
      penceramah mempunyai cara
      trsendiri...mgkn sesetengah org dpt membayangkn kitab yg mana bila d ceritakn secara umum tp bg org yg lembab sebaliknya...bagi sy teguran tu tk salah...sbg contoh org kg klau sebut org arab di arab lg teruk perangainye spt minum arak perempuan...mgkn sukar bg menerimanya..sb mana mgkn d negara arab ada bende2 spt itu...tp bg sy pengalaman sbg pelaut...kalau bandingkan arab saudi sendiri d riyadh pun ada pusat pelacuran dn tempat hiburan bg bangsa arab itu sendiri...bg sy apa yg ingin puteri dayana sampaikn dia ingin meminta setiap penceramah memberi ceramah itu secara detail...spt kes ustaz idrus tentang anjing...bg sy juga tanpa title ustaz atau ustazah sesiapa pun boleh berceramah yg tak lari dari ajaran nabi kita dan alquran...itu yg penting...

      Padam
    2. Tanpa Nama11.5.14

      jika benar inginkn kebenaran,
      jika benar ingin menguraikn kekusutan,
      jika benar ingin membuat kebaikn,
      xperlu keluar di media sehingga sebut nama2 hamba Allah yg lain boleh mendatangkn keaibn! knapa tidakbersua muka?? knapa tidak istihar persidangn?? sy tak minat sgt pun dgn ustaz2 ini tp sy rasa mereka tidak keberatan... AllahSWT xpernah suruh kita aibkan org dlm mencari keberkatan dan keredhaannya..bg sy org mcm ni boleh menghancurkn umat! APAKAH NIAT DIA YG SEBENAR? ? SAMA2 KITA RENUNGKN!

      Padam
  2. Tanpa Nama8.5.14

    Puteri dayana...bagus sgt ke ilmu...y awk ada?ingatlah kita ni akhir zaman byk ilmu sesat...byk pemahaman y salah..dan fiknah y melampau...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8.5.14

      Aku juga xde ilmu..sbb tu aku nk blajar dgn ustaz2 kt luar sana tu..tp aku kena tau jgk sumber cedokan dr mana ustaz tu ambil berdasarkan 2 sumber iaitu Al-Quran n Hadis. Tp klu ustaz xbgtau dalil2 tu ngn terang..salahkah bila org yg x berilmu mcm sy ni btya ustaz dr mana sumber ilmu tsbt..atau lebih baik sy telan bulat2 je ilmu tu n hadam walaupun ilmu tu x pasti benar @ tidak.. Wallahualam..

      Padam
    2. Tanpa Nama11.5.14

      KERANA ALLAHSWT DA BERI KITA AKAL.. SKIRANYA YG 5 WAKTU ITU KITA TAK TINGGL, INSYAALLAH TIDAK PULA KITA PERLU PERTIKAIKN PERKARA2 YG KITA BELOM TAHU KRN DGN SOLAT 5 WAKTU SHJ KITA DPT BEZA BAIK BURUK SERTA DIBERI PETUNJUK DAN HIDAYAH DR ALLAHSWT WALLAHHUALAM..

      Padam
  3. yg makin mnjadi2 tu ngko admin..ustazah npd tu menyeru kpd kebenaran..dan x bptus asa die mngajak kte..yg ngko plak mkin mnyukarkn kpala otak org

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8.5.14

      ko tau ke dia ustazah ke tidak???ko pnh jumpa dia ke???kalo dia kafir saja nka pecah belah kan umat macam mana????dia satu muka n suara pon takde dalam fb dia....dan aku yakin dia ni takut kan manusia dari ALLAH...sebab hairi ngocik tu pon cikgu sabah koman2 dia berani gak tjuk muka dia....at least org leh cari dia utk rujukan or bertanya....konon ikut caraa nabi n alquran...bidaah kan semua org...diri sendiri tak betul...siap cakap berguru dgn buku lg bagus dr dgn tok sheikh...bodoh gile minah dayana tu ngn heri ngocik....semua bila post kat fb mendabik dada....xsedar ke dah syirik kahfi....ko xtau ko google mcm depa slalu buat ye hahhahahahahah

      Padam
    2. Tanpa Nama8.5.14

      Orang yang merasakn dirinya hebat drp org laen dan merasakan dirinya lebih baek drp org laen maka telah terbit dihatinya sifat ujub tpi bila dia menzahirkn sifat ujub tersebut dari hatinya maka wujudlah riak dan takabur maka ckuplah semua sifat didalam dirinya maka ubatnya ialah dgn bertaubat dgn allah sebenar2 bertaubat..tapi jika ia masih dgn sifatnya yg merasakan dirinya hebat dgn ilmunya maka dia akn dihumban kedalam neraka jahanam..terniat aje ia menegur org laen disebabkn dia lebih baek maka tungulah seksaan allah..

      Padam
    3. mcm ko lah rse diri tu hebat..tgok aje ape ko ckp

      Padam
    4. Tanpa Nama11.5.14

      MENEGUR ORG, bukan MENGAIBKAN ORG! knapa cara menegur org tak pulak ikut cara dlm ALQURAN??? bukan kah ada cara dan adabnya?? knapa tak pulak keluarkan dalil2 dlm 'MENEGUR' ingtlah bhw SELAGI MANA KAMU MENUTUP AIB ORG SELAGI ITULAH ALLAH SWT MENUTUP AIB KAMU' jdi tolonglah belajar adab yg terbaik dlm menegur mungkin chapter tu kamu tertinggl masa taksub blaja tinggi2 dulu...org yg dibwh ni bukanlah tpt untuk tabur 'undi' kamu..tp utk mencari 'role model' yg bagus dijadikn ikutan dlm mengejar SYURGA ALLAH!

      Padam
  4. Tanpa Nama8.5.14

    Ini umt akhir zaman..sprt yg dberithu nabi muhammad saw..nk menjatuhkn para ulamak..terutmanya prmpuan yg bernfsu 9 ni.mudah taburkn ftnah kerna bisikan syaitan..dunia da mghampiri kiamat..ap yg tlh dktakan rasul sumanya da terjadi.sama2 kita brtaubat dan muhasabah diri..amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. pmpuan 9 nafsu eah..dalil dan hadis mne la ko pkai

      Padam
    2. Tanpa Nama11.5.14

      lelaki ada 9 akal 1 nafsu dan prempuan ada 9 nafsu 1 akal... itu mmg benar...

      Padam
  5. Mmg Ada betul pun persepsi beliau terhadap asatizah tersebut... Cuma masalahnya ialah mrk itu dr aliran perdana jd bila d kritik nmpklah pihak yg mengkritik itu yg xbetul... Kpd yg open minded hrp nilailah setiap kritikan tersebut dgn hati yg terbuka.. Inn Syaa Allah

    BalasPadam
  6. Teringat kata kata Tun Mahatir mantan Perdana Menteri Malaysia Melayu Mudah Lupa...



    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman