SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tiga Gambar Lelaki Lihat Teman Wanita Diperkosa Melalui WebCam

Tiada yang lebih menyakitkan daripada melihat langsung peristiwa buruk yang menimpa orang yang dicintai. Itulah yang berlaku kepada Meng ChianChao, 27, seorang lelaki berasal daripada Beijing, China, yang tidak sengaja menyaksikan bekas kekasihnya diperkosa dan dibunuh melalui webcam.Seperti yang dilaporkan Sun News, Meng XianChao menjadi saksi penting di Toronto, Kanada pada 28 Mac lalu di atas kes pembunuhan bekas kekasihnya, Liu Qian (23) pada 15 April 2011 yang lalu.

Semua bermula ketika Liu Qian, yang tinggal di Toronto untuk melanjutkan pelajarannya, meminta Meng menemaninya belajar melalui video chatting Skype. Kedua-duanya memutuskan untuk putuskan hubungan percintaan setelah Liu pindah ke Toronto. Meskipun demikian, keduanya tetap berkawan baik.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZcocbH-xQxiarRGVeuQzkyCP1eMDvi1y8L0njc6pyxPmkJgkFI_vP1517HZhWyu4YA_QP_k_h8B0ZACCOB000ZGK6647M_cX3NbVcNqkECz9y5km1wDuPn8jU5F9c1NFnEvhnd5N_5odj/s1600/Qian-Necole-Liu-main.jpg

Xian Chao Meng, atas kanan, telah berbual dengan Qian 'Necole' Liu, kiri, melalui Skupe ketika beliau diserangon. Brian Dickson,bawah kanan, telah di dakwa atas tuduhan membunuh

Ketika asyik berchatting, tiba-tiba terdengar suara ketukan di pintu bilik Liu. Gadis itu pun berjalan ke arah pintu dan membukanya. Seorang lelaki muncul di sebalik pintu dan meluru masuk. Liu sempat menahan pintu agar lelaki itu tidak masuk, namun Liu tidak memampu menandingi kekuatan lelaki berkenaan. Lelaki itu akhirnya berjaya masuk.

Teriakan “tidak” adalah yang terakhir didengar Meng dari Liu. Sesudah itu, tak seorangpun terlihat di layar Skype dan tak ada suara lagi dari Liu.

Kemudian, seorang lelaki separuh bogel muncul di layar Skype. Lelaki itu menutup pintu bilik apartemen, memadamkan lampu dan mematikan komputer Liu. Meng menyaksikan semua kejadian tersebut dari Beijing tanpa boleh berbuat apa-apa.

Liu ditemui dalam keadaan sudah tidak bernyawa tidak berapa lama setelah kejadian tersebut. Seorang lelaki bernama Brian Dickson (32) telah ditangkap dan didakwa dengan pembunuhan tahap satu dalam kes ini.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Tiga Gambar Lelaki Lihat Teman Wanita Diperkosa Melalui WebCam. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/tiga-gambar-lelaki-lihat-teman-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 14/05/14

Belum ada komen untuk "Tiga Gambar Lelaki Lihat Teman Wanita Diperkosa Melalui WebCam"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman