SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Rozita Che Berciuman Dengan Zain Saidin Menerima Pelbagai Reaksi Peminat

Selepas kontroversi foto selfie mereka atas katil di Krabi, kini pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin sekali lagi diperkatakan apabila Che Ta memuat naik foto bercium mulut di Paris dalam akaun Instagram miliknya.
Foto itu menjadi kontroversi di kalangan pengikutnya di Instagram apabila ada kebanyakannya yang tidak bersetuju dengan adengan bercium mereka yang dikatakan agak keterlaluan dan menunjuk nunjuk.Namun, tak kurang juga yang tidak bersetuju dengan komen negatif dari pengikutnya dan akhirnya mereka bergaduh anyara satu sama lain apabila turut berbalas balas komen di foto tersebut.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiyiAmyTckWOGXO1DJwVIbumpxNcuC88rWJ3h1h6Kabl-nhmHqxlHLbRHYnLyuYV2KEJ_Xryt19cYnMnwmJ8PYXmiko_thJzWy-Eg_wYHzQE2KU7jqw6DvBgHWrw1EOLJM0wdIUvUDeK8x/s1600/imageResize.jpg

Pasangan itu bagaimana pun mendiamkan diri dan tidak memberikan apa-apa respon terhadap pengikutnya.Murai Batu pun pening juga melihat komen-komen peminat itu, tapi rasanya mungkin mereka prihatin terhadap artis kesayangan mereka.

sumber:pilihan-anda.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Gambar Rozita Che Berciuman Dengan Zain Saidin Menerima Pelbagai Reaksi Peminat. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/gambar-rozita-che-berciuman-dengan-zain.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 14/05/14

Belum ada komen untuk "Gambar Rozita Che Berciuman Dengan Zain Saidin Menerima Pelbagai Reaksi Peminat"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman