SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pengantin Perempuan Mati Ditembak Selepas Dituduh Curang

Satu majlis perkahwinan di India bertukar tragedi berdarah apabila pengantin perempuan ditembak mati oleh sepupunya sendiri kerana didakwa ‘curang’.

Ketika kejadian Dr Jaishri Namdeo, 29 sedang berdiri bersama suaminya di atas pentas dalam majlis perkahwinan yang dilangsungkan di bandar Bhopal sebelum Anurag Singh menyerbu naik dan melepaskan tembakan rambang.

Foto

Anurag - pernah menjalin hubungan dengan Jaishri - hadir ke majlis itu dengan menyamar sebagai jurugambar.Dia kemudian cuba membunuh diri namun gagal selepas ditarik tetamu yang berada berhampiran dan membolehkan orang ramai menangkapnya.

Tetamu merampas pistol yang dipegang Anurag dan membelasahnya sementara menunggu polis tiba.Jaishri - seorang doktor kanak-kanak - mati di hospital akibat cedera terkena tembakan di leher.Suaminya, Rohit Namdeo yang bertugas sebagai pakar bedah bagaimanapun terselamat dalam serangan itu.

Ratusan tetamu dan ibu bapa mereka pergi ke hospital untuk mendapatkan berita mengenai keadaan pasangan pengantin baru berkenaan.Namun harapan mereka musnah apabila mengetahui Jaishri tidak dapat diselamatkan.Anurag ditahan sementara siasatan bagi mengenalpasti motif sebenar serangannya dijalankan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pengantin Perempuan Mati Ditembak Selepas Dituduh Curang. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/pengantin-perempuan-mati-ditembak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 12/05/14

Belum ada komen untuk "Pengantin Perempuan Mati Ditembak Selepas Dituduh Curang"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman