SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Peminat Bola Sepak Mati Dibaling Mangkuk Tandas

Mati Dibaling Mangkuk Tandas | Sao Paulo: Seorang peminat bola sepak maut dalam perkelahian di luar sebuah stadium di Brazil selepas kepalanya terkena mangkuk tandas yang dibaling dari tempat duduk penonton, lapor media semalam.

Laporan globoesporte menyatakan, kejadian berlaku selepas kelab Santa Cruz yang mewakili bandar Recife sekadar seri 1 -1 dengan pasukan pelawat Parana.Kedua-dua kelab bertanding dalam bahagian dua liga bola sepak Brazil.

Sumber berkata, selepas perlawanan berlangsung penyokong kedua-dua pasukan bertempur di luar Stadium Arruda.“Seorang daripada mereka mencabut mangkuk tandas dalam stadium dan melontarnya ke jalan di bawah,” katanya.Ketika itu, kata sumber, berlaku pergaduhan sengit di depan Pintu 6.

Sementara itu pegawai polis Recife, Wilson Queiroz berkata, mangsa maut akibat kecederaan parah di kepalanya.Kata Queiroz, mangkuk tandas itu jatuh betul-betul di kepala mangsa.

“Mangsa bersama seseorang ketika itu tetapi seorang orang lari sejurus selepas kejadian,” katanya.Brazil bakal menjadi tuan rumah pesta bola sepak Piala Dunia mulai bulan depan dan masih bergelut dengan pelbagai isu, termasuk kelewatan menyiapkan stadium serta protes orang awam.

sumber:cari forum

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Peminat Bola Sepak Mati Dibaling Mangkuk Tandas. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/peminat-bola-sepak-mati-dibaling.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 7/05/14

Belum ada komen untuk "Peminat Bola Sepak Mati Dibaling Mangkuk Tandas"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman