SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Bangga Upload Video Proses Gugur Bayi Dalam Youtube

Seorang Wanita AS mencetuskan kontroversi setelah merakam proses  pengguguran yang dilakukannya dan kemudian mengup load ke  YouTube.Dalam video berdurasi sekitar tiga minit itu, Emily Letts (25) menjelaskan mengapa dia ingin menggugurkan kandungannya kerana dia belum besedia untuk memiliki seorang anak.

Wanita  yang bekerja sebagai seorang konselor aborsi itu kemudian merakam seluruh proses penguguran tersebut.Video itu, yang sudah ditonton 73.000 orang, memicu pro dan kontra antara para aktivis anti-aborsi dan mereka yang menyokong keputusan Emily Letts itu.

"Saya merasa sangat tenang  dengan keputusan ini dan mendapat sokongan dari orang ramai . Saya hanya ingin kongsikan  kisah saya," kata Emily dalam video itu sebelum proses aborsi dijalankan.

kemudian, adegan berganti dan menampilkan Emily sedang menjalani seluruh prosedur pengguguran. Wajahnya boleh dilihat dengan jelas dalam video itu dan beberapa kali wanita  itu terlihat menarik nafas dalam-dalam.

Selama proses aborsi itu, Emily dalam keadaan sadar dan hanya mendapatkan pembiusan lokal. Lalu video itu menampilkan Emily, yang bekerjaCherry Hill Women's Center di New Jersey, enam minggu setelah aborsi itu."Saya tidak merasa menjadi orang jahat (kerana melakukan aborsi). Saya juga tak merasa sedih," kata Emily.

"Saya merasa senang sebab terbukti boleh mengandung. Saya boleh menikmati kehidupan. Saya yakin apa yang saya lakukan benar karena hal ini benar untuk saya dan bukan untuk orang lain," jelas Emily 


sumber:borakkosong.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Wanita Bangga Upload Video Proses Gugur Bayi Dalam Youtube . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/wanita-bangga-upload-video-proses-gugur.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/05/14

Belum ada komen untuk "Wanita Bangga Upload Video Proses Gugur Bayi Dalam Youtube "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman