SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Lagi Kejadian Rogol Di Kelantan Kali Ini Budak 12 Tahun Jadi Mangsa

Terlebih dahulu tolong buang persepsi atau tanggapan kita jangan menganggap jenayah rogol ini hanya berlaku dikelantan.Jenayah rogol makin menjadi-jadi disetiap negara tapi syukurlah Malaysia masih aman tak perlukan hukum hudud untuk hentikan jenayah seperti ini buat kata setengah orang yang jahil agama. 

Seorang lelaki cedera parah dibelasah sekumpulan individu selepas dipercayai telah merogol seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun dalam kejadian di Pantai Seri Tujuh, Tumpat semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, sekumpulan individu yang dipercayai ahli keluarga kepada mangsa rogol membelasah lelaki berkenaan yang berusia 30-an di hadapan orang ramai.Video Perogol Dibelasah Oleh Ibu Mangsa Di Kelantan Video Perog0l Dibelasah Oleh Ibu Mangsa Di Kelantan Tersebar


Mangsa yang berasal dari Jertih, Terengganu dipercayai datang ke rumah saudaranya di Bachok sebelum menjadi mangsa nafsu lelaki berkenaan.Berang dengan berita malang itu, keluarga mangsa bertindak mencari suspek dan berjaya mengesan salah seorang dari mereka yang dikesan berniaga di Pantai Seri Tujuh, Tumpat.

Sebaik melihat mangsa, kumpulan individu terbabit terus menyerang dan melucutkan seluar mangsa sebelum memukulnya dipercayai dengan rotan sambil disaksikan orang awam. Perlakuan itu turut dirakam pihak tertentu dan dimuat naik sebelum tersebar secara meluas di Internet sejak semalam--> sumber

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Lagi Kejadian Rogol Di Kelantan Kali Ini Budak 12 Tahun Jadi Mangsa . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/lagi-kejadian-rogol-di-kelantan-kali.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/05/14

Belum ada komen untuk "Lagi Kejadian Rogol Di Kelantan Kali Ini Budak 12 Tahun Jadi Mangsa "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman