SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Petua Tahan Lama Di Ranjang Ketika Bersama Isteri

Seringkali sukar mempertahankan ereksi? Rileks, anda tidak bersendirian. Pakar telah memastikan bahawa ini merupakan masalah yang kerap membuatkan para lelaki kurang keyakinan.

"Sudah tentu setiap lelaki mempunyai tekniknya sendiri. Bermula dari membayangkan bola sepak atau baseball, atau mengira di kepala mereka,” ujar AL Harper, seorang pakar seks dan bekas editor sebuah majalah lelaki dewasa di UK.

Namun, kata Harper, teknik pengalihan ini biasanya lebih memburukkan prestasi mereka di atas katil kerana mereka tidak memperdulikan kepuasan pasangannya.Jika anda ingin tahu bagaimana cara mempertahankan ereksi secara semulajadi, tanpa bantuan ubat kuat atau Viagra, berikut saranan dari tiga Pakar seks bagi mendapatkannya.

Pelajari Kama Sutra. Ada sebuah teknik yang disenaraikan dalam Kama Sutra bagi melambatkan pancutan yang pada dasarnya melatih diri anda supaya boleh bertahan lebih lama.Beliau menyarankan agar lelaki memulakan secara perlahan-lahan tapi jangan lebih dari satu gerakan 'keluar masuk' setiap tiga saat. Setelah itu, lakukan gerakan yang sama namun lebih lambat selama 4-5 minit sehingga satu kali gerakan/hayunan setiap saat.

Jika sudah menghampiri orgasme, maka sebaiknya berhenti dan ‘menahan' di dalam tubuh pasangannya hingga dia dapat mengendalikan dirinya semula. Kemudian mulakan sekali lagi.

Fokus hanya pada tubuh. Cemas pada prestasi seks merupakan pembunuh ereksi lelaki nombor satu, kata trainer seks, Dr. Patti Britton.

Untuk itu ketika seseorang mula merasa cemas, Britton menyarankan untuk berhenti seketika, ambil nafas dan fokuskan pada perkara yang dirasakan di dalam tubuh. Fokus pada segala hal yang dihasilkan tubuh inilah yang akan membantu seseorang mempertahankan ereksinya.

Ubah kelajuan. Cara terbaik untuk mengekalkan ereksi di saat anda hampir orgasme adalah mengubah kelajuan anda. Perkara ini dinyatakan Pakar seksual, Catherine Toyooka.

Goda pasangan anda. Keluarkan zakar anda dan lagakan hujung zakar secara sensual ke atas dan ke bawah serta di antara labia (bibir faraj). Faraj sebenarnya memiliki banyak saraf di bahagian bawah salurannya, jadi gerakan ini tetap akan wanita merasakan kenikmatan, menurut pengasas workshop seks Catherine Coaches.

Perlahankan. Menurut Toyooka, melakukan aktiviti seks dengan perlahan mampu membuatkan kedua-dua pasangan merasa lebih serasi. Rasanya juga lebih sensual kerana keduanya sama-sama saling menerokai tubuh pasangannya. Cium lehernya, gigit telinganya, biarkan tanganmu membelai seluruh tubuhnya dengan lembut, katanya.Ketika anda menikmatinya, dijamin anda tidak akan terburu-buru 'menyelesaikannya'.

Olahraga yang berbeza. Dr. Britton menyarankan untuk melatih otot-otot PC (pubococcygeus muscle) anda. Otot ini merentang dari dubur hingga pundi kencing. Untuk mengetahui bagaimana otot ini meregang dan mengecut, cuba hentikan aliran air kencing anda ketika sedang buang air kecil.

Sebaiknya otot ini dilatih tiga kali sehari sebanyak 15 kali, katanya. Latihan ini mampu melancarkan aliran darah ke zakar, sehingga meningkatkan keyakinan diri pada lelaki.

Praktikkan kaedah 7 dan 9. Seperti juga dengan kaedah Kama Sutra, Harper mengesyorkan #teknik 7 dan 9 kegemarannya. Teknik 7 adalah geseran cepat, diikuti dengan 9 geseran. Kemudian ulangi dengan 7 cepat, 9, 7 cepat, 9 sekali lagi, ujarnya.

Irama ini, kata Harper, baik untuk lelaki yang bermasalah mempertahankan ereksi. Bukan hanya itu sahaja, kaedah ini juga baik untuk merangsang isteri.

Jangan terlalu dalam. Jika anda merasakan penetrasi di dalam akan menghasilkan orgasma terlalu cepat, cubalah penembusan di bahagian bawah faraj, atau cetek, saran Toyooka.Tapi mengubah antara penetrasi dalam dan cetek juga boleh membuatkan ereksi anda tahan lama.

Tekan dan tahan. Dr. Britton mengesyorkan agar lelaki cuba ‘teknik memerah’. Malah, menurutnya ada tiga bahagian zakar boleh dimanfaatkan untuk mengekalkan ereksi dengan cara ditekan.

Pertama, bentuk jari telunjuk dan ibu jari anda lalu lingkarkan di bahagian pangkal batang zakar ketika tegang sehingga 'menyerupai' cincin zakar. Ini akan membantu menjaga aliran darah ke hujung zakar.

Kedua, tekan bahagian bawah kepala zakar. Menurut Britton, bahagian itu adalah hot spot lelaki kerana ia adalah hujung saraf. Dan yang terakhir adalah menekan titik antara dubur dan pangkal buah zakar. Apabila ditekan dengan jari, cara ini menghentikan aliran pancutan dan membantu melambatkan pancutan awal, katanya.


sumber:http://www.sentiasapanas.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk Petua Tahan Lama Di Ranjang Ketika Bersama Isteri. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/petua-tahan-lama-di-ranjang-ketika.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/05/14

Belum ada komen untuk "Petua Tahan Lama Di Ranjang Ketika Bersama Isteri"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman