SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Aksi Rab* Dalam Kereta Dirakam Kamera AES

Memang Patut Beringat!!nafsu tak kira usia akibatnya bila sudah terangsang waktu memandu pun sempat meraba lihatlah gambar diatas bagaimana kamera AES meangkap gambar seorang lelaki sedang memandu tangannya sedang meraba kekasihnya

Seorang pemandu mengancam mengenakan tindakan undang-undang ke atas polis trafik tempatan selepas kamera perangkap laju (AES) didakwa merakamnya memandu melebihi had laju di lebuh raya di Wilayah Sichuan,China sambil meramas payudara penumpang wanita di sebelahnya.

 Ahli perniagaan Jialin Deng telah didenda £20 kerana memandu hampir 60mph dalam zon had laju 50mph, tetapi bukan itu yang dibimbangkannya. Beliau mendakwa imej memalukan yang telah disiarkan oleh media tempatan lalu dipaparkan dalam forum internet, adalah manipulasi digital. Dia mengancam untuk menyaman polis trafik tempatan, kerana membocorkan gambar orang awam adalah melanggar hak peribadi.

 Gambar tersebut menunjukkan Deng memandu kenderaan 4WD Nissan di lebuh raya antara santai dan Shehong di Wilayah Sichuan,China. Wanita dalam gambar itu bukan isterinya tetapi seorang pelajar universiti tempatan. Deng menegaskan dia memandu seorang diri, imej tersebut adalah palsu dan mengancam untuk menyaman Biro Trafik Mianyang. Pegawai Trafik telah berjanji untuk menyiasat kejadian itu dan berkata mereka akan mengkaji semula dasar untuk melindungi privasi orang ramai-




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Aksi Rab* Dalam Kereta Dirakam Kamera AES . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/aksi-rab-dalam-kereta-dirakam-kamera-aes.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 28/06/13

2 komentar untuk "Aksi Rab* Dalam Kereta Dirakam Kamera AES "

  1. Tanpa Nama5.9.13

    Eleh.. Berani bt berani tangung... Dasar x de bijik..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman