SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Apabila Aksi Memalukan Lelaki Ini Dirakam CCTV


Kepada pompuan-pompuan yang rasa payah sangat pakai tudung atau pendek kata payah sangat nak tutup aurat..maka anda harus berhati-hati supaya kejadian "gampang" macam kat atas ni tak berlaku..jangan pula salahkan sesiapa kalau anda menjadi mangsa seterusnya..sebab anda menggalakan perbuatan ini berlaku..

Anda mampu mengubahnya..yang si lelaki pula janganlah sebab NAFSU korang sanggup jadi macam lelaki dalam gambar ni..korang tak malu ke buat macam tu? Masuk CCTV pula tu..kan dah kene maki..





 http://informations-the.blogspot.com


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Apabila Aksi Memalukan Lelaki Ini Dirakam CCTV. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/apabila-aksi-memalukan-lelaki-ini.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 19/06/13

13 komentar untuk "Apabila Aksi Memalukan Lelaki Ini Dirakam CCTV"

  1. Tanpa Nama19.6.13

    sial

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama19.6.13

    wakaakakak.....pastuh balik melancap.....hahhhah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama5.11.13

      tula..pompuan je yang tak sedar!!! mereka diperhatikan ..yang suka pakai pakaian ketat ngan pakai skirt tu, memang menjadi objek dan modal melancap!!!

      Padam
  3. hahahahah.teruk

    BalasPadam
  4. Macam-macam zaman sekarang ni :3

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama29.6.13

    adess..bikin malu lah bagus tak yah hidup lah..nak buat pun agak2 arh..

    BalasPadam
  6. hahaha...ni baru btl..bkn ALLAH je nmpk ape yg dia wt..tp 1dunia pn nmpk ape yg dia wt..adoi..berani btl ar..

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama15.9.13

    org kurang iman...cmni r jadinyer....

    BalasPadam
  8. ni sume silap pompuan dia yang pilih berpakaian gitu..tgk kat negeri arab saudi ade jadik mcm ni...??

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman