SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Nasib Malang Si Gadis Cantik


Di Ukraine tiga suspek untuk cuba membunuh seorang wanita berumur 18 tahun. Mereka mengatakan ia bermula apabila mereka mula minum arak, bersama-sama dengan beberapa "kawan" yang menyertai parti itu di rumah salah seorang daripada mereka.

Apabila mereka telah mabuk, memberi bahan untuk gadis itu untuk tidur. Selepas itu, anak-anak mengambil peluang untuk memberi melepaskan kepada naluri rendah mereka, merogol gadis sehingga dia rebah. 

Untuk memburukkan lagi keadaan, salah seorang daripada mereka datang dan mencekik gadis itu, pemikiran dia telah mati, mereka membawanya kepada belakang rumah, meletakkan serpihan sekitar dan mula membakar. 

Gadis itu bangun dan mula menjerit meminta pertolongan, sehingga ia telah didengar oleh jiran dan dibawa ke hospital dengan terbakar mendalam lebih separuh tubuhnya.













sumber:tabekpuang.blogspot











Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Nasib Malang Si Gadis Cantik. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/nasib-malang-si-gadis-cantik.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/06/13

1 Komentar untuk "Nasib Malang Si Gadis Cantik"

Geng Blogger

Putera Izman