SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Menyesal Ikut Ajaran Sesat Moga Allah Ampun Dosaku



Selalu Berlaku Kes Macam Ni Di Negara Kita Tak Hairan Lah Kalau Ramai Yang Insaf Dengan Buatan Mereka Tue  JOM BACA DIBAWAH....

Shah Alam: “Saya bersyukur kepada Allah kerana diberi kesempatan untuk bertaubat dan kembali ke pangkal jalan. Sekiranya saya tidak ditahan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), mungkin saya dan rakan lain masih hanyut dalam kesesatan dan tidak mengenali Islam sebenar,” kata Salahuddin Hassan Jaba’ie, pengasas Persatuan Gerakan Warisan Silam (PGWS).

Salahuddin, 40-an, bersama 37 individu berusia 20-an hingga 50-an yang menganggotai persatuan itu ditahan penguat kuasa JAIS Mei lalu di Banting kerana didapati mengamalkan ajaran Islam yang bertentangan syariat Islam.



PGWS bergiat aktif sejak dua tahun lalu dengan mengamalkan ajaran Islam menggunakan buku yang ditulis individu yang menolak hadis sebagai sumber kedua pengambilan hukum dan membawa kefahaman palsu dan terpesong daripada ajaran Islam sebenar. Menurut Salahuddin, dulu dia taksub dengan ajaran yang dibawanya selain menyebarkan ajaran yang sebenarnya bertentangan dengan yang sepatutnya diamalkan seorang umat Islam sejati.

“Saya kesal dengan apa yang terjadi sebelum ini. Allah Maha Pengampun dan memberikan saya dan rakan lain peluang untuk bertaubat dan menyesali kesalahan yang dilakukan sebelum ini.


“Ini pengajaran terbaik untuk saya menjadi umat Islam yang mengamalkan kehidupan berlandaskan hukum Islam sebenar,” katanya. Dalam majlis sama, 37 individu yang juga anggota PGWS melafazkan ikrar dan menandatangani deklarasi taubat dalam majlis pengakuan taubat Istitabah, di Bangunan JAIS, semalam.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Menyesal Ikut Ajaran Sesat Moga Allah Ampun Dosaku. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/menyesal-ikut-ajaran-sesat-moga-allah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 9/07/13

Belum ada komen untuk "Menyesal Ikut Ajaran Sesat Moga Allah Ampun Dosaku"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman