SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Bapa Usung Mayat Bayi Sekeliling Pekan.

Memang sedih!!!! Kelahiran bayi katak di Nepal hanya sempat melihat dunia selama setengah jam sebelum dijemput ajal semula.Menurut sumber lagi,bapa bayi tersebut tanpa rasa bersalah dengan meletakkan bayi tersebut dalam sebuah besin sambil diarak ke sekeliling kampung bertujuan untuk menunjukkan bayi tersebut pada orang ramai

Bayi  yang dilahirkan di Hospital Gaurishnkar charikat,Nepal seberat 2 kilogram tersebut  meninggal selepas setengah jam dilahirkan.Menuurut bapa yang mempunyai dua anak tersebut beliau tidak menyesal kerana pemergian bayi tersebut membuatkan beliau gembira kerana tiada apa-apa yang berlaku kepada isterinya.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Bapa Usung Mayat Bayi Sekeliling Pekan. . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/bapa-usung-mayat-bayi-sekeliling-pekan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 17/07/13

32 komentar untuk " Bapa Usung Mayat Bayi Sekeliling Pekan. "

  1. Tanpa Nama17.7.13

    Bodoh punya bapak!Patutlah anak tu mati,ada bapak bodoh mcm ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17.7.13

      .

      Padam
    2. Tanpa Nama17.7.13

      apela dosa anak tu!di panah petir kang!mati gak si bongok tu!

      Padam
    3. Tanpa Nama25.9.13

      Bongok btol la

      Padam
  2. Tanpa Nama17.7.13

    Saya setuju dengan kata2 anda . . Bapak dye mmg kejam!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17.7.13

      Agak nya bpak dia ni main ngan katak tak?? Ni bdoh tahab jahil!!!

      Padam
    2. Tanpa Nama17.4.14

      main ngn katak,isteri mengandung...genius...

      Padam
  3. Tanpa Nama17.7.13

    Masya Allah..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama17.7.13

    Apa punya manusia apa pun halnya itu tetap anaknya juga...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama17.7.13

    astagfirullah...kejam giler!

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama17.7.13

    btul ke ni...? Cm bwt2 syak

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama17.7.13

    agarnya kena sumpah anak jadi katak.

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama17.7.13

    Tak kesihan ke tengok mayat anak sendiri di buat mcm tk...bpk yang x berperikemanusian

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama17.7.13

    Bodoh punya manusia.. Nasib bkn kat dpn mata aku Org tu berarak.. Klu lalu dpn mata aq memang bapak budak tu kana pijak. Ya.. Allah kau berikan la.. Bapak budak itu malang yang teramat. amin

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama17.7.13

    bodoh punya kepercayaan...mcmni pun ada....

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama17.7.13

    bdoh pnya bpa..

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama17.7.13

    Org tua kga punya Hati, PEa

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama17.7.13

    bapa dia ni tak berhati perut langsung,, bknnya bayi tu minta di lahirkan ke dunia ni nak macam tu

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama18.7.13

    semoga ni pengajaran buat bapa2 n kita semua...jd jgn buat mcm bapanya buat kat anak dia 2,,,klu kita buat juga x da bezanya kita dgn dia kan?

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama20.7.13

    Itu la manusia berhati Iblis

    BalasPadam
  16. Akai x de.. tu le jd mcm tu

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama22.7.13

    agaknya dia ni nak menunjuk,supaya org bg duit,nanti boleh jadi kaya raya..tp bodoh,anak br lahir dibuat mcm tu.1 anugerah xda dimanfaatkan degan betul.bodoh dan kejam punya bapak.

    BalasPadam
  18. Tanpa Nama27.7.13

    ALHAMDULILLAH... SYURGA TEMPAT BAYI TU... :-)

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama22.8.13

    semoga kembalinya kerahmatullah anak tsb memberikan pengajaran buat kita semua

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama27.8.13

    Bby anencephaly. Hmpir2

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama25.9.13

    pena baca aritu,,,mak dia pena bunuh katak masa pregnant..

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama25.9.13

    walaupun baby tu cm tu tp hati dia lbh mulia brbanding bapa dia..

    BalasPadam
  23. Tanpa Nama25.9.13

    Papepun.. Kitakan dunia akhir zaman.. Akan muncul dan keluar benda sebegini.. Diakhir zaman, nyawa saudara2 kita akan menjadi semakin murah..masyaallah..

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama26.9.13

    Bodoh punya bapak...

    BalasPadam
  25. Tanpa Nama17.4.14

    Anak 2 xbersalah.. bkan dia yg mntak dilahir mcm 2.. cuba ingt masa istri tgah hamil,de x wat kekejaman dgan katak.. smpai hati buat ank mcm 2.. smoga Allah mmbuka hatimu hawai manusia... esk klu kamu mati,0rg lain wat mcm 2 baru taw sesaknya kamu...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman