SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Jika BN Menang Damia Akan B*gel Mengelilingi Kuala Besut

Memang Gempaq!!!! sebelum post fikir dulu tambahan pula mengenai janji.gadis yang bernama Damia Izara telah berjanji bahawa beliau akan mengelilingi Kuala Besut dalam keadaan berbogel jika  jika BN.Sudahkah Damin menunaikan janji tersebut wallahualam hanya penduduk kawasan Kuala Besut sahaja yang tahu.

Menurut sumber Damia telah berjanji sebelum pilihan raya akan bogel mengelilingi Kuala Besut jika BN yang menang.Namun persoalannya sekarang siapakah Damia Izara? adakah ia di update sendiri oleh Dania Izara ataupun ia fake akaun?

Jika ia memang dari Damia Izara admin berharap agar beliau insaf dan berfikiran jauh sebelum post dalam laman sosial terutamanya isu agama.Kepada pembaca juga ingatlah dan ambil kisah Damia sebagai peringatan.Sebelum post sesuatu fikir dahulu.Namun jika anda rasa ingin publisiti murahan gambar anda tersebar di internet bolehlah mencuba seperti Damia Izara ini.Dalam masa yang singkat anda sudah terkenal silap haribulan masuk dalam Anugerah Kontrolversi paling popular.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Jika BN Menang Damia Akan B*gel Mengelilingi Kuala Besut . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/jika-bn-menang-damia-akan-bgel.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 26/07/13

3 komentar untuk "Jika BN Menang Damia Akan B*gel Mengelilingi Kuala Besut "

  1. Tanpa Nama17.8.13

    Xdak faedah..brjnji utk tegakkn agama islam bgusla jgk n d tuntut..pahala pn dpt utk bkalan akhirat,ni jnji utk dunia sja..buang karang btl minah besut ni..

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama17.8.13

    dhla bkn disokong d tmbh mnyamph lg da..

    BalasPadam
  3. kalo cm ni la perangai dia..makin terok la orang penyokong parti BN ni..mohon bertaubatla..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman