SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Tradisi Pelik Lembu Digantung Sampai Mati

Memang pelik!! Menurut Kepercayaan Suku Dong dari China sekiranya menggantung lembu hingga mati, akan memberi tuah dan hasil yang berlipat kali ganda untuk tanaman mereka.

Tradisi pelik  ini telah diamalkan oleh suku Dong selama lebih dari 400 tahun. Mereka akan menggantung bunga pada lembu tersebut sebelum menggantung lembu tersebut. Dengan mengamalakan mengamalkan tradisi itu,Cuaca akan bertambah baik dan begitu juga dengan hasil tanaman, ujar suku Dong yang melakukan upacara ini.







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar Tradisi Pelik Lembu Digantung Sampai Mati. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/gambar-tradisi-pelik-lembu-digantung.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 19/07/13

9 komentar untuk "Gambar Tradisi Pelik Lembu Digantung Sampai Mati"

  1. Tanpa Nama19.7.13

    sekse la binatang tu..
    tradisi karot..
    anaye binatang..
    manusia yg wt kerje camni umpama binatang yg x berhati perut..
    aku doa korg mendpt sekse y amat d akhirat kelak..

    BalasPadam
  2. Ada jugak manusia mcm nie..tggu la blsan akhirat 6ty..jahil sungguh.

    BalasPadam
  3. Ada jugak manusia mcm nie..tggu la blsan akhirat 6ty..jahil sungguh.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama22.7.13

    apakah bodohnya korg ni...kaorg gantung beribu ekor lembu pun,kalau aku bg racun kat tanaman korg tu.pst akan mati juga.xpayah nak gantung2 pun benda mcm tu.jaga jetanaman kat kebun.pandai jaga,dptlah hasilnya.mmg otak mereng sikit.adakah ptt buat mcm tu.nak kata xsekolah zaman dah maju.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama26.8.13

      Sama la ko...klu aku letak racun kat tanaman ko rosak gak kan wlupun ko doa siang mlm nk dpt hasil...hahaha

      Padam
  5. Tanpa Nama23.8.13

    Nie la org kata... Bodoh zaman berzaman...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama22.3.14

    Kesian bntang tu....

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman