SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Berusia 15 Tahun Dikurung Dalam Peti Besi Dan Dijadikan Hamba S3ks


Memang Kejam!!!! seorang gadis berusia 15 tahun yang dilaporkan hilang telah dijumpai di ladang ganja yang terletak di California.Menurut anggota polis,gadis tersebut telah dikurung dalam peti besi yang diubahsuai untuk menjadikan gadis tersebut sebagai hamba seks.

penjenayah yang ditahan

Gadis ini telah selamat yang kini dibawa ke pusat perlindungan manakala 2 penjenayah tersebut berjaya ditahan.Penjenayah dikenali sebagai Ryan Balletto berusia 30 manakala Patrick Peamain berusia 25 tahun.Mereka ditahan atas kesalahan menculik gadis bawah umur merogol dan dijadikan hamba seks

Gadis tersebut telah menghubungi pihak polis melalui sebuah motel.Pihak polis yang berjaya mengesan panggilan tersebut berjaya menyelamatkan gadis berkenaan.Pihak polis juga merampas alatan lain seperti 1400 pokok ganja,senapang dan alatan lain yang digunakan untuk penghambaan seks.







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Berusia 15 Tahun Dikurung Dalam Peti Besi Dan Dijadikan Hamba S3ks. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/gadis-berusia-15-tahun-dikurung-dalam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 28/07/13

Belum ada komen untuk "Gadis Berusia 15 Tahun Dikurung Dalam Peti Besi Dan Dijadikan Hamba S3ks"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman