SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Anak 3 Tahun Maut Dalam Kereta Setelah Ditinggalkan Ibu Melebihi 5 Jam

Memang sedih!!! info ini sangat penting untuk dijadikan peringatan supaya kita lebih berhati-hati jangan kerana kita nyawa insan tersayang melayang.Kejadian ini berlaku di Subang Jaya.menurut sumber kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun mati dipercayai lemas di dalam kereta ibunya selepas ditinggalkan selama lebih lima jam, di sebuah sekolah, di sini, semalam.

Mangsa, Nawal Iris Shamsudin ditemui ibunya, Norzatusy Hazwa Abdul Rahim, 32, dalam keadaan kebiruan kira-kira jam 5.30 petang sebelum dibawa ke klinik berhampiran dan disahkan meninggal dunia.Sebelum kejadian itu, Norzatusy Hazwa menghantar adiknya di Lapangan Terbang Subang sebelum terpaksa bergegas ke sekolahnya untuk menghadiri mesyuarat.

Beliau yang tergesa-gesa dikatakan tidak menyedari anaknya tidur di bangku belakang kereta.Apabila kembali ke keretanya, Norzatusy Hazwa terkejut mendapati anaknya terbaring di bangku belakang dalam keadaan kebiruan dan kaku.Mangsa anak bongsu dari dua beradik dibawa ke Hospital Serdang untuk bedah siasat.Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi awal pagi tadi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.


Apapun perkara sudah berlaku nasi telah menjadi bubur namun admin ingin menasihati para pembaca jangan terleka bab-bab ini mungkin ramai yang berangapan memasang penghawa dingin akan selamat.ada rakan-rakan admin memberitahu bahawa gas acond kereta adakalanya bertukar menjadi racun.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Anak 3 Tahun Maut Dalam Kereta Setelah Ditinggalkan Ibu Melebihi 5 Jam. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/anak-3-tahun-maut-dalam-kereta-setelah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 20/07/13

9 komentar untuk "Anak 3 Tahun Maut Dalam Kereta Setelah Ditinggalkan Ibu Melebihi 5 Jam"

  1. Tanpa Nama20.7.13

    Ini adalah pengajaran bg seluruh si ibu....palung penting jgn tinggalkan anak kecil tak kira mana2....anak kecil perlukan org yg berada di sisi nya...

    BalasPadam
  2. Deimorei20.7.13

    ajal dn maut d tngn tuhan... sy amat mmahami perasaan mereka..... jd tabah... tuhan lbh mnyayanginya....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama20.7.13

    Bkn pringatan tuk ibu je tuk ayh jgk..ke2 ibu bape btanggungjwp thadap ank2 mereka...

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama20.7.13

    Ajal n maut d tgn tuhan.cuma cara jew(ore klate kato-nk sabit-) al-fatihah jd kan pengajaran.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama20.7.13

    tu la..jgn skali2 tinggal anak lam kete...bawak le walau ke mana pun.......tp ye lah..dah nak jadi kan..so..pls take note to parents

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama20.7.13

    Nak kejarkan meting disekolah punya pasal....ini lah nasib guru sibukkan anak org..anak sendiri terkorban

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman