SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Terkoyak Selepas Menjadi Mangsa Kerakusan Teman Lelaki Dan Rakan-rakan

Gempaq giler!!!! nasi sudah jadi bubur..Kerana terlalu  sayangkan kekasih Seorang gadis dan juga pelajar tingkatan 5 menjadi mangsa kerakusan s3ks teman lelaki dan rakan-rakan yang lain secara bergilir-gilir.di Kampung Tok Akil Kota Bahru

Menurut sumber,kejadian berlaku apabila gadis tersebut keluar pada jam 1 pagi mengikut teman lelakinya untuk bermalam di rumah kawan kekasihnya.Apabila tiba dilokasi mangsa bersama teman lelakinya itu dirogol oleh teman lelakinya sendiri.Tidak cukup dengan itu beliau juga dirogol rakan-rakan teman lelakinya secara bergilir-gilir.


Selepas membuat pemeriksaan doktor,didapati kemaluan gadis tersebut terkoyak dengan kesan koyakkan baru.Tanpa membuang masa pihak polis membuat serbuan ke kampung tersebut,hasil serbuan polis berjaya menangkap 6 lelaki yang didakwa telah merogolnya.Lelaki tersebut dipercayai bekas pelajar sekolah yang sama

kesimpulan yang dapat admin katakan disini,wanita perlu beringat sudah terlalu banyak kes begini berlaku mungkin anda juga mengetahuinya namun mengapa boleh berlaku lagi? jawapannya kerana sayangnya dekat teman lelaki sanggup melakukan apa sahaja.Apabila jadi begini siapa yang patut dipersalahkan? jadi sekadar peringatan bersama ingat sebelum terkena.Lelaki yang baik tidak akan menyentuh anda sesuka hati.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Terkoyak Selepas Menjadi Mangsa Kerakusan Teman Lelaki Dan Rakan-rakan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/terkoyak-selepas-menjadi-mangsa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 27/07/13

11 komentar untuk "Terkoyak Selepas Menjadi Mangsa Kerakusan Teman Lelaki Dan Rakan-rakan"

  1. ish..2x napelah x serik-serik lagi,dah bank cerita macam keluar,tapi x ade kesudahnnya jugak...
    p/s:tolonglah pandai pilih kawan & insaflah drpd menjadi "mangsa"........

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27.7.13

    kenape tak dengar nasihat org tua ??

    BalasPadam
  3. Da gatal cgat biokan je...da kna pndai lak nk slhkan org lelaki...kalau pompuan x mgatal x kan jd cm ni,bdk2 skang brani ...nekad smua bila da kna cm ni mak bapak gak yg ssh

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama28.7.13

    yg pergi ikut bf kul 1 pgi tu buat apa??

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama6.8.13

    Btol tu i sokong u.. tu la nma ny.. masok mulut.buaya..padan muka.. ada best kh?
    Byk kes cm ni...
    Sya da kwn.. yg bad boy..lbih kurang kes cm ni..
    Bwa awek balik..tukar2 masok..lps tu tggl kn je.. benci betol sya tengok mereka org... xbaek buat awek cm 2..dh la cantek..tiut miut.. sya tau la awak handsome..sampai pompuan tu syok kat awak...
    Btw..sampai hari ini sya xnak campur org cm tu..silap2..bni kite pon dia rogol

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama22.6.14

    Aq x taw nk ckp pe.
    Tapi ppuan tu ngek gak, yg gi ikot bopreng dia bakponyor?

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama22.6.14

    Aq x taw nk ckp pe.
    Tapi ppuan tu ngek gak, yg gi ikot bopreng dia bakponyor?

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman