SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pasangan Kekasih Telanjang Gaduh Tengah Jalan


Memang gila!!!! negara paling terkenal yang kontroversi pelik,cetur kontroversi seterusnya apabila pasangan kekasih bergaduh hinggan terlanjang bulat ditengah jalan yang sesak dengan kenderaaanSambil berdiri di tengah jalan dan menjerit ke arah satu sama lain si lelaki bertindak menanggalkan pakaian terlebih dulu sebelum diikuti teman wanitanya.

Insiden memalukan itu berlaku di jalan raya di Dongguan, wilayah Guangdong. Yang peliknya, pengguna jalan raya dan orang yang lalu lalang di situ tidak mempedulikan kelakuan mereka walaupun wanita terbabit bertelanjang bulat di tengah jalan. Saksi, Jiang Dayu sempat merakam aksi pasangan berkenaan dengan menggunakan telefon bimbitnya. “Pasangan itu mula bergaduh di tepi jalan sebelum beralih ke tengah jalan.

“Mereka tidak mengendahkan kesesakan jalan raya walaupun pemandu membunyikan hon dan terpaksa mengelak daripada melanggar mereka,” katanya.Walaupun pergaduhan agak sengit, tetapi pasangan terbabit akhirnya berdamai dan saling berpelukan sebelum beredar dari tempat itu.Wanita terbabit dilihat masih tidak berpakaian ketika meninggalkan tempat berkenaan. - Agensi














Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Pasangan Kekasih Telanjang Gaduh Tengah Jalan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/pasangan-kekasih-telanjang-gaduh-tengah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 27/07/13

14 komentar untuk "Pasangan Kekasih Telanjang Gaduh Tengah Jalan"

  1. Tanpa Nama27.7.13

    Kalau D Msia....hbs la....;-)...dunia ni skrg pelik2...akhir zaman...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27.7.13

    Dunia..dunia..harkz

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama27.7.13

    Tanda2 akhir zaman manusia dh xada harga diri...


    BalasPadam
  4. sbb 2 Allah laang kita dr pilih jln yg jauh dr Dia. inilah jdnya..xknal yg mna baik buruk,d0sa pahala,malu maruah..ape pn xde.

    BalasPadam
  5. Telah hilang sifat malu, gitulah jadinya..

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama27.7.13

    .
    .
    .
    Tak lama lagi Msia pun jadi macam ni lah.
    Pengaruh Fahaman Pakatan Haram cetusan idea Anwar Ibrahim...LBGT pun
    dia sokong penuh.

    Puak cina india melayu fahaman Aljubs ini suka benar cerita cerita begini. ?.penyokong tegar Avivi albabi sundal peliharaan Si Nurul Izah itu

    Ini lah hakikat sebenar cara hidup puak pembangkang dari kepala minda alat kelamin Aljubs.

    .
    .
    .

    BalasPadam
  7. Cakap jgn pakai kapka lutut org atas

    BalasPadam
  8. Dasar
    mengong...abu

    BalasPadam
  9. budak2 pun reti malu kalau nak bogel depan orang ramai...ishh..ishh..
    nie name je da besar..tp akal lagi bijak budak umur 2,3 thun...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama6.8.13

    Budo..xtau malu..

    BalasPadam
  11. Xpayah la libatk politik dalam hal ny..pokok pangkal kat hati..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman