SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kanak-Kanak Berusia 11 Tahun Dir*g*l Sampai Mati Dan Mayatnya Dibuang Dalam Perigi

New Delhi: Seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun diperkosa dan dicekik hingga mati sebelum mayatnya dibuang dalam sebuah perigi di Jaipur.Mayatnya ditemui sekumpulan kanak-kanak lain yang bermain berhampiran kawasan itu.

Mangsa dikatakan hilang sehari sebelum kejadian, tetapi keluarganya tidak melaporkan kehilangannya kerana menyangka dia berada di rumah saudara mereka.Setakat semalam, polis belum lagi membuat sebarang tangkapan.Menurut polis, hasil bedah siasat mengesahkan mangsa dicekik hingga mati selepas dirogol.

“Kami menerima maklumat bahawa satu mayat dibuang dalam perigi yang terbiar tidak jauh dari tempat kejadian. “Anggota kami bergegas ke tempat itu sebelum menemui mayat mangsa yang kemudian disahkan oleh ahli keluarganya,” kata penolong komisioner polis Narpat Singh. - Agensi








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kanak-Kanak Berusia 11 Tahun Dir*g*l Sampai Mati Dan Mayatnya Dibuang Dalam Perigi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/kanak-kanak-berusia-11-tahun-dirgl.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/07/13

1 Komentar untuk "Kanak-Kanak Berusia 11 Tahun Dir*g*l Sampai Mati Dan Mayatnya Dibuang Dalam Perigi"

Geng Blogger

Putera Izman