SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

(Video)Kaedah Melahirkan Anak Yang Menyeksakan

Memang Kejam!!!! itulah pada pandangan admin.Selepas menonton video dibawah pasti anda merasai kejamnya doktor tersebut.Namun inilah proses kelahiran bayi di Negara China.

Bayangkan ketika ibu ingin melahirkan anak,perut ibu ditekan dengan kuat menggunakan siku Ini sama sekali berlainan dengan kaedah yang biasa dilakukan seperti ibu itu meneran sendiri atau jika mengalami kesukaran dalam proses tersebut, pembedahan atau ‘caesarian’ adalah merupakan jalan terakhir yang boleh diambil oleh pihak hospital agar kelahiran itu berjalan lancar.

Selepas menonton video ini cuba bayangkan kesakitan ibu ketika melahirkan kita.Ia bertarung nyawa untuk melahirkan kita.Namun tepuk dada tanya iman apa yang kita berikan pada ibu untuk memastikan beliau tidak sedih dan kecewa terhadap kita?




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk (Video)Kaedah Melahirkan Anak Yang Menyeksakan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/videokaedah-melahirkan-anak-yang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/07/13

3 komentar untuk "(Video)Kaedah Melahirkan Anak Yang Menyeksakan"

Geng Blogger

Putera Izman