SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

(Gambar)Ranting Kayu Sepanjang 38 Cm Tercucuk Leher


London: Seorang penunggang basikal tertusuk ranting kayu sepanjang 38 sentimeter di lehernya.Kejadian berlaku selepas Adrian Wood, 34, terjatuh ketika menunggang basikal.Ranting itu tertusuk pada vena jugular, peti suara dan esofagus bapa dua anak itu.


Dia bernasib baik kerana ranting itu tidak mengena arterinya yang boleh menyebabkan dia mengalami pendarahan teruk hingga meragut nyawanya.WOOD berhasrat untuk menyimpan ranting itu sebagai kenang-kenangan.

Wood dikejarkan ke hospital Petersborough oleh rakannya dan doktor memberi harapan 50-50 untuk dia diselamatkan.Bagaimanapun, pakar bedah berjaya membuang ranting itu dalam pembedahan yang memakan masa lima jam.Wood kini semakin pulih dan berharap dapat pulang ke rumahnya tidak lama lagi.

“Saya akan menunggang semula secepat mungkin. Dan saya akan menyimpan ranting itu sebagai kenang-kenangan,” katanya. - Agensi



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk (Gambar)Ranting Kayu Sepanjang 38 Cm Tercucuk Leher. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/gambarranting-kayu-sepanjang-38-cm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 31/07/13

Belum ada komen untuk "(Gambar)Ranting Kayu Sepanjang 38 Cm Tercucuk Leher"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman