SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Ugut Bunuh Jiran Kerana Kantoi Melakukan S3ks Dengan Kucing

Memang Pelik!!! tapi benar.Apa boleh dilakukan jika nafsu wanita tersebut pelik.Tapi bagaiman caranya ia buat projek dengan kucing admin pun tak tahu apa pun baca info penuh dibawah.

Oklahoma City: Disebabkan berasa terancam, seorang wanita mengugut untuk menikam jirannya kerana menyangka lelaki warga emas itu membocorkan rahsianya mengadakan hubungan seks dengan kucing.Menurut media, Kristina Michelle Brown, 23, dituduh menyerang Elmer Morrison, 72, menggunakan sebilah pisau.

Ketika disoal siasat polis, Kristina berkata, dia berang apabila rahsianya mengadakan hubungan seks dengan kucing diketahui ramai. Morrison pula mendakwa, Kristina berdiri di tepi pagar yang memisahkan rumah mereka sambil menjerit meminta dia keluar.

Kata Morrison, Kristina ketika itu memegang sebilah pisau dan bertanya: “Adakah anda mahu mati?” Kristina dari Oklahoma City berkata, dia sangat berang apabila Morrison membongkar rahsianya kepada orang lain di kawasan mereka menetap.

Namun Morrison yang merupakan pesara jurujual menafikan perkara itu.“Saya tidak tahu menahu apa-apa mengenai aktiviti Kristina dengan kucingnya,” katanya. - Agensi

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Wanita Ugut Bunuh Jiran Kerana Kantoi Melakukan S3ks Dengan Kucing. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/wanita-ugut-bunuh-jiran-kerana-kantoi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 19/07/13

Belum ada komen untuk "Wanita Ugut Bunuh Jiran Kerana Kantoi Melakukan S3ks Dengan Kucing"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman