SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Padah Menghina Agama Islam

Menurut laman blog dakwatblack.blogspot.com,seorang lelaki berbangsa cina menerima hukuman akibat penghinaan beliau kepada agama islam.Lelaki yang diberi nama Ng Mun Tatt berusia 24 tahun yang bekerja sebagai penjaga cybercafe diculik di hadapan sebuah restoran di Taman Sri Muda, Shah Alam, oleh lapan lelaki dipercayai berbangsa Melayu dengan menaiki sebuah kereta jenis Toyota Alphard.

Sumber yang diterima TerengganuToday memberitahu, semasa kejadian, remaja berbangsa Cina itu sedang makan bersama teman wanitanya sekitar pukul tiga pagi.Bagaimanapun, teman wanita mangsa tidak dilarikan dan diapa-apakan.

Barang berharga milik lelaki itu seperti beg duit, telefon bimbit dan rantai emas dikembalikan kepada teman wanita mangsa semasa mangsa dilarikan.Kereta yang menggunakan nombor pendaftaran palsu itu melarikan mangsa ke kawasan hutan sebelum ditinggalkan di Lebuhraya Duke, berhampiran susur masuk ke Setiawangsa, dalam keadaan bogel.

Seluar, baju dan pakaian dalam dilarikan Toyota Alphard terbabit.Mangsa mendakwa, badannya diconteng oleh suspek kerana perbuatan remaja Cina itu yang mengaku “MENGHINA ORANG MELAYU DAN ISLAM DI LAMAN SOSIAL SEPERTI FACEBOOK DAN TWITTER”

Mangsa juga mengaku telah mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Islam yang menjadi sasaran parti DAP untuk cetuskan ketegangan kaum dan agama.Menurut sumber itu lagi, sehingga kini hanya satu laporan polis dibuat oleh orang awam yang menemui mangsa.

Pada pandangan admin memang patut manusia seperti ini terima hukuman begini.Jika tidak serit lagi tak tahulah tolong hormati agama orang lain.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Padah Menghina Agama Islam. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/padah-menghina-agama-islam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 18/07/13

17 komentar untuk "Padah Menghina Agama Islam"

  1. Tanpa Nama18.7.13

    "Hormatilah agama orng lain" klaulah yg hina nabi,hna kristian,hna hindu dibogelkan macm ni brulah adil 1malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama18.7.13

      Hang x tgk tv kah, tak baca paper kah? Jgn cuba nak kerohkan air...

      Padam
  2. Contohi laa nabi kita dlm mnyelesaikn masalah...

    BalasPadam
  3. Tak faham dengan pemikiran dan hati manusia zaman sekarang... Apakah kebaikan dan keuntungan menghina sesama agama??? apa yang diperolehi selepas menghina sesama agama???? Bersihkan hati dan minda...... Baru la hidup tenang....

    BalasPadam
  4. Tunjukkanlah mereka jalan yang benar, bukan untuk mengadili mereka, dengasn adanya kasih sayang, maka mereka akan mengetahui siapa tuhan mereka. salam

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama18.7.13

    ini makan dye....

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama18.7.13

    Bljr Hormati agama org lain,jgn nk buat ssuatu ikut prsaan sndri.krna mulut bdn binasa,cmni lah jd nye..

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama18.7.13

    KERANA MULUT TANPA BERFIKIR,
    BADAN BINASA BARU NAK BERFIKIR...

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama29.8.13

    padan muke haha

    BalasPadam
  9. Bukanke ni da keluar paper .dia kne pukul lepas makan kat restoran. Yg memukul tu nk elakkan org ramai campur tangan so dia tulis mcmtu kat badan laki ni. Kesian kat dia. Dgn xberbaju jalan kat highway, xde sapa nk tlg

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama20.3.14

    amekowww tu la mknan owg cm ko

    BalasPadam
  11. Tu baru sikit...yg lain pernah hina islam.nk tau ni makan dia.Agak2 skit nk hina agama islam.

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama20.3.14

    Hmmm..dh nama 1 malaysia..mana2 agama yg hina agama ln mst kna hukum sama rata.jgn memandai nk berat sblah.cth:wlaupn agama islam tu agama rasmi malaysia.mst jg kna sama rata.tu br adil.mcm tu jg agama ln.

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama21.3.14

    ni aje ubat mereka yg suka menghina agama islan

    BalasPadam
  14. Kesian kepala otak kau siti Hanisah,dia hina agama kita u still boleh kesian kat dia? U agama ape huh????

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman