SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Budak Berusia 10 Tahun Mempunyai Aids Selepas Makan Nenas


Seorang budak lelaki berusia 10 tahun telah makan nanas kira-kira 15 hari lalu, dan jatuh sakit selepas makan nenas tersebut. Kemudian, ibunya telah membawanya berjumpa doktor selepas pemeriksaan doktor mengesahkan bahawa beliau terkena Aids. Ibu bapanya tidak percaya ...

Kemudian seluruh keluarga menjalani Pemeriksaan ... seorang pun daripada mereka tidak mengalami Aids. Jadi doktor tanya lagi dengan budak lelaki itu jika dia telah makan keluar ... Budak itu berkata, "ya". Dia makan nanas petang itu. Segera, sekumpulan dari Mallya hospital pergi ke penjual nanas untuk memeriksa.

Mereka mendapati penjual nanas mempunyai kesan luka di jari ketika memotong nanas, darah beliau telah merebak ke dalam buah.

Apabila mereka memeriksa darah didapati ... lelaki yang mengalami AIDS ... tetapi dia sendiri TIDAK sedar.Malangnya, apa yang dialami oleh kanak-kanak itu sekarang.

Sila menjaga semasa anda makan di tepi jalan. Dan sila KONGSI ini kepada keluarga anda.

Kredit utk org Islam:
Jangan lupa Bismillah n doa sebelum dan selepas makan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Budak Berusia 10 Tahun Mempunyai Aids Selepas Makan Nenas. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/budak-berusia-10-tahun-mempunyai-aids.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 25/07/13

11 komentar untuk "Budak Berusia 10 Tahun Mempunyai Aids Selepas Makan Nenas"

  1. Tanpa Nama25.7.13

    wey, virus aids tak mungkin dapat dikesan dlm darah dalam temph mase 15 hari, jgn la nak memandai2....tak baik....lain kali kalu nak post benda check la fakta dulu.....

    BalasPadam
  2. TAH BETUL TU...AT LEAST 10 TAHUN BARU DPT TAW////.. APA DA.....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama25.7.13

    virus aids hanya aktif dlm darah..jika drah kering virus aids akan mati..tidak akn hidup dalam nenas..dan tmpoh period virus aids aktif dlm badan dpat di kesan selepas 6 bulan..jika xtau fkta xpyah la nk kongsi... :)

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama27.7.13

    nampak sgt bohong..hiv xdpt xtaw dpt aids..puihhhhh!!

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama27.7.13

    Haha..tu lah..sya terbaca apa la punya progressive smpai 15 hari ja..pling cepat pun 6bulan ke 3 tahun..then boleh pula merebak melalui nenas..lol

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama27.7.13

    apa kebenda ceta mengarut mcm ne??virus tue xkan dpat hidup kalau di luar badan manusia lebih2 lg kat dlam nanas...agak2 la buat cerita...kesian la kat org yg lgsung xtau cara jgkitan virus ne & PALING TERUK ADALAH ORANG AWAM AKAN MAKIN MENDISKRIMINASI GOLONGAN YG +HIV / AIDS... NONSENSE !!!

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama27.7.13

    Kesian kat penjual nenas tbe2 nanti x de rezeki plk pnjual nenas.....

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman