SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pesta Makan Kucing Besar-Besaran

Memang Sedih!!! pada setiap tahun bandar La Quebrada akan mengadakan Pesta Masakan Kucing.Dimana pesta ini juga dikenali sebagai La Festival Gastronomico del Gato.Pesta ini akan dilakukan apabila menjelang bulan september.Tujuanutamanya adalah untuk mengingati Santa Efigenia iaitu seorang tokoh yang terkenal warga Afrika yang sangat dihormati di Peru.

Pesta ini juga dikatakan untuk memperingati masa lalu apabila penjelajah awal telah terpaksa makan daging kucing bagi meneruskan hidup.Justeru itu,puluhan ekor kucing dibela bagi tujuan masakan tersebut.Bagi kita rakyat Malaysia pastinya marah dan begang apabila haiwan kesayangan Rasullulu diseksa demikian.Namun bagi masyarakat disana lain pula cara pemikirannya.


operasi memasak kucing
Pelbagai resepi kucing yang disediakan antaranya kucing rebus,kucing panggang diletakkan herba huacatay asli menurut mereka lagi daging kucing tersebut rasa seperti arnab.Penduduk yang mengamalkan pesta berkenaaan mendakwa daging kucing tersebut boleh menyembuhkan penyakit bronkitis dan meningkatkan kesuburan

Pihak PETA pernah mengecam festival ini agar berhenti daripada menganiaya haiwan pada tahun 2008, namun namun tindakannya hanya sia-sia.Pada pendapan admin memang sedih lihat keadaan kucing tersebut kerana diseksa sedekian rupa. :(


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Pesta Makan Kucing Besar-Besaran. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/pesta-makan-kucing-besar-besaran.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/07/13

7 komentar untuk "Pesta Makan Kucing Besar-Besaran"

  1. Tanpa Nama27.8.13

    Kejam

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27.8.13

    Mcm xda bnde lain nk mkn

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama16.4.14

    Tu bukan manusia mananya tp binatang

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama16.4.14

    Bodoh...

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman