SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Adik Perempuan Dib-gel Dan Dica-bul Ah-LOng

Memang kejam!!! Disebabkan abang ipar dan kakaknya berhutang dengan ah long sebanyak RM3000 dan gagal bayar balik adik perempuan menjadi mangsa ah long.Disebabkan peristiwa tersebut Geng-ahlong tersebut sering menggangu beliau ditempat kerja.

Kenangan yang tidak dapat dilupakan yang diceritakan beliau ketika beliau ingin pulang kerja kemudian telah didatangi oleh 3 orang lelaki dipercayai geng ah long memaksa beliau menaiki motosikal.Kemudian beliau dibawa ke hutan.

Apabila tiba dalam hutan mereka telah memaksanya menanggalkan pakaian dan mengambil gambar bogelnya sebelum dicabul bergilir-gilir oleh geng ah long tersebut.Menurut Dila lagi sehingga hari ini kakak dan abang iparnya masih tidak dapat dikesan.

Merurut Dila lagi beliau kini trauma dengan peristiwa ini,bukan itu sahaja beliau juga didera oleh abang sulungnya yang mempunyai masalah mental.Abang sulangnya dipenjara 2 tahun disebabkan mencabul kakaknya.

Beliau dipukul disepak dan menghentak kepalanya didinding kerana tidak berpuas hati dengan masakannya.


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Adik Perempuan Dib-gel Dan Dica-bul Ah-LOng. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/adik-perempuan-dib-gel-dan-dica-bul-ah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 27/07/13

Belum ada komen untuk "Adik Perempuan Dib-gel Dan Dica-bul Ah-LOng"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman