SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Perkara Yang Dirahsiakan Disebalik Pembunuhan Saddam Hussein

Perkara Yang Dirahsiakan Disebalik Pembunuhan Saddam Hussein yang Umat Islam Belum Tahu

Masih ingatkah korang apa yang berlaku di iraq? Iraq telah di ditawan oleh pihak Amerika Syarikat serta kuncu-kuncunya pada tahun 2003. Dan hasil dari kejadian tersebut telah membawa kepada hukuman gantung sampai mati terhadap bekas Perdana Menteri Iraq, Saddam Hussein.




Tapi ramai yang tahu tentang sejarah hukuman gantung sampai mati terhadap bekas Perdana Menteri Iraq tersebut.

Tapi tak ramai tahu kenapa beliau dihukum gantung..?
Siapakah Nouri Al-Maliki, Perdana Menteri Iraq sekarang..?
Dulu kita tak faham kenapa Saddam Hussain banyak bunuh rakyat Iraq..?
Kenapa Saddam Hussain sembelih ribuan rakyatnya sendiri..?

Rupanya kerana mereka adalah syiah. Kita salah faham kepada Saddam kerana media putar belit dek telunjuk yahudi israel dan amerika. Masa tu kita hanya ada TV dan surat khabar sebagai agent berita. Zaman tu myspace/friendster yg poyo, fesbuk tak popular lagi.

Saddam sudah tahu akan bahayanya syiah ini. Beliau sudah nampak ancamannya, maka beliau ambil tindakan menghapuskan etnik syiah yang makin ramai yg imigrasi dari Iran. Bertepatan dengan hadis nabi yang diriwayatkan dari Saidina Ali, nabi kata kalau jumpa golongan Rafidhah ini, maka bunuhlah mereka. Jadi nabi pesan suruh bunuh sebab nabi tahu mereka akan bawa kerosakan. Akhirnya terbukti sekarang kebangsatan syiah di Syria, Lubnan dan Iraq.

Iraq diperangi kerana Saddam "diktator yg zalim", siapa yang report begitu pada PBB? Iran. Siapa yg bagi lapangan terbang digunakan tentera amerika? Iran. Siapa yang bagi ruang lautnya dan pelabuhannya digunakan amerika? Iran. Sekarang anda baru tahu dan baru sedar, bukan?

Ketahuilah beberapa ulama ASWJ di tanah arab mengisytiharkan Saddam mati dalam husnul khatimah.

Siapa pula Nouri Al-Maliki, Perdana Menteri Iraq sekarang?






Nouri Al-Maliki adalah seorang penganut Syiah yang telah berkuasa di Iraq sekarang. Kita ketahui bersama hubungan Ahmadinejad dengan Nouri Al Maliki adalah dekat sekali. Sebab Perdana Menteri Syiah di Iraq ini juga naik atas jasa Tehran. Maka itu, pada 18 Oktober 2010, Maliki terbang ke Tehran pada hari Isnin untuk meminta sokongan bagi masa jabatan barunya, kerana Iran telah mempunyai pengaruh yang signifikan di Baghdad sejak runtuhnya Saddam. Padahal jelas-jelas Nouri Al Maliki adalah kaki tangan Amerika di Iraq.

SUMBER : FB/Tentera Fisabillillah (Bangkitlah Wahai Umat Islam)

Sekarang Syria, Iran, Iraq telah dikuasai oleh seorang Pemerintah yang berfahaman Syiah. Tao juga baru tahu dan perasan akan perkara ini, kita memang di kaburi dengan media, memang la omputeh dan media asing tidak akan paham apa itu syiah dan sebab apa saddam bunuh mereka. Sama la seperti mana yang di lakukan oleh Adolf hitler yang membunuh ramai orang yahudi dan mereka tidak akan faham.


apapun dari pandangan admin pergorbanan Saddam Husein adalah untuk menegakkan agama islam insyallah mudah-mudahan ia dikira mati syahid.Yang penting tugas kita di Malaysia awasi puak-puak syiah disini.Dah semakin ramai puak syiah di Malaysia.

sumber:taotauajer.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah menarik dengan tajuk Perkara Yang Dirahsiakan Disebalik Pembunuhan Saddam Hussein. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/perkara-yang-dirahsiakan-disebalik.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 13/09/13

12 komentar untuk "Perkara Yang Dirahsiakan Disebalik Pembunuhan Saddam Hussein"

  1. Tanpa Nama13.9.13

    Saddam Hussein bukan Perdana Menteri TAPI PRESIDEN IRAQ...Harap Maklum.

    BalasPadam
  2. nak buat artikel..tapi taip jawatan org pun salah.pui!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro yang penting isi yg nk disampaikan kalau setakat nk cari salah orang bek tak payah komen cermin dia sendiri dulu ko perfect sangat ker?

      Padam
  3. Tanpa Nama14.9.13

    kalau salah perbetulkan..bukan komen melulu.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama14.9.13

    Samalah e 2 bodoh yg pting ko paham sudalah

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama15.9.13

    Rasanya masa zaman Saddam bunuh syiah ni aku masih kat sekolah rendah dan ianya bukan rahsia. Cuma kat Malaysia time tu ada dah akhbar yg sanjung syiah ni. Apapun ni entri yang menunjukkan ignorance penulis dan sebahagian masayrakat Malaysia

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama17.9.13

    dah tahu lama dah.....

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama17.9.13

    lepas orang syiah tu perintah....ada tak dia buru dan bunuh serta balas dendam bunuh orang2 sunni....agak2 mana yang zalim....di sudut Islam dan sudut kemanusiaan??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17.9.13

      Ada.....cma media masa yg x tunjuk sbb dikuasai org2 syiah ni

      Padam
    2. Tanpa Nama17.9.13

      Ada.....cma media masa yg x tunjuk sbb dikuasai org2 syiah ni

      Padam

Geng Blogger

Putera Izman