SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Cara Mengetahui Samada Wanita Masih Dara Atau Tidak

Salam Sejahtera terima kasih sudi bertandang ke blog ini.Perkongsian kali ini ketahui rahsia samada wanita masih mempunyai dara atau tidak.Setiap lelaki pastinya mahukan wanita yang dikahwininya mempunyai dara.Namun ada juga yang tidak berapa kisah tentang hal ini.Dengan alasan zaman sekarang sukar untuk mendapatkan wanita yang masih ada dara.Tetapi lelaki juga harus ingat adakah kita layak untuk mendapatkan apa yang dihajati.Lelaki baik mendapat pasangan baik.Lelaki tidak baik berkemungkinan,mendapat pasangan tidak baik.Artikel ini hanya sekadar perkongsian sahaja.Adakalanya benar mungkin adakalanya tidak benar.
Rekahan Bibir
Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas. Dahi Yang Berkedut, Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia.


Bentuk Punggung
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang.


Telinga
Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi.


Tumit
Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. Banyak kepentingan dan rahsianya lagi.Inilah kaedah-kaedah untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Tak payahlah nak pi test kat orang yang dah berkahwin dengan halal. Selain dara-dara yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.


Pipi
Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih berdara.Gadis yang berdara selalunya tidak suka mengenakan make up. 


Terdapat juga gadis yang masih suci suka bermake-up, tatepi cara mereka bermake up tidak terlalu menonjol seperti seseorang yang ingin memikat lelaki. Sebagai contohnya sesetengah GRO, bohsia atau pelacur. Mereka akan mengenakan make up keterlaluan kerana mahukan diri mereka kelihatan jelita. tetapi disebalik kejelitaan mereka terserlah suatu rahsia, jelas mereka bukanlah lagi wanita bermaruah.


Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki. Mereka agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan lelaki. Berbanding dengan wanita yang tidak berdara. Mudah sahaja mereka menyesuaikan diri dengan lelaki. 


Bagi yang sudah berumah tangga, kerana mereka sudah biasa dengan suami mereka. Tetapi pada golongan sebaliknya kerana mereka telah hilang dara dan sensitiviti dengan lelaki kerana sebab-sebabnya yang tadinya.Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang telah berhubungan. 


Jika seseorang itu mempunyai lesung pipi, lesung pipinya kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Berbeza dengan gadis yang sudah pernah berhubung, lesung pipinya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garisan yang menyambung lesung pipinya. Garis ini menunjukkan mereka telah tiada dara.


Telinga
Ketiadaan dara juga dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut wanita pula tidak berdaya dan seolah-olah tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin dan apabila anak rambut itu kembali pada posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita itu telah berkahwin.


Hidung
Hidung sesorang itu juga mampu menunjukkan samada dia pernah disentuh atau tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan kerena dia selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerena darah banyak tertumpu pada hidungnya. Jika anda masih dara, lihatlah hidung anda. Apabila hidung seorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah.Begitu juga dengan wajahnya. Ini kerana sensitivitinya terhadap sentuhan. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki, ini bermakna dia telah hilang dara sensitif ( dara kecil ).




sumber:pelik.org

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Cara Mengetahui Samada Wanita Masih Dara Atau Tidak. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/cara-mengetahui-samada-wanita-masih.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 17/08/13

8 komentar untuk "Cara Mengetahui Samada Wanita Masih Dara Atau Tidak"

  1. Tanpa Nama11.3.14

    Itu cuma andainya tidak semua nya benar...sebenarnya ia bergantung kpd individu tersebut utk menjga batas-batas pergaulan tidak kiralah samada individu tu lelaki ke mahupun perempuan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama31.5.14

      Betui....😊

      Padam
  2. Tanpa Nama22.3.14

    bagi saya klu wanita tu telah hilang dara bagus la dia terjun laut . dia menhilang dara nya dgn lelaki yang dia tidak kawini . nak rasa kn mlm pertama pun dah x blh . dia telah malu kan makruanya

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama4.4.14

    Betulke perempuan yang sudah menyesuaikan diri diorang dengan lelaki sudah takde dare?Pompuan yang aku tengok zaman sekarang ni semuanya sudah menyesuaikan diri mereka dengan lelaki lain.INI BERMAKSUD MEREKA SEMUA DAH TAKDE DARA.Habislah.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7.5.14

    Aku tak tahu lah awek zaman sekarang ni.... Aku nk isteri yang punya dare aku x pernah rase lagi........ Aduh pening

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama21.2.15

      Ma ai...x kan pasal nak bina keluarga pn nak pikir dare....yg penting sekali cari perempuan yg baik2..blh jdi isteri yg baik dntaat pda suami..jdi ibu yg baik kpd anak2...itu yg penting.....INI PIKIRKN DARE....hahahahaha otak lucah betul lah

      Padam

Geng Blogger

Putera Izman