SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Diserang Lumpuh Ketika Kekasih Membuat Love Bite

Seorang wanita berusia 44 tahun diserang lumpuh ketika sedang berasmara dengan kekasihnya.Beliau diserang struk ketika kekasihnya ringan-ringan bersamanya dalam masa yang sama kekasihnya telah mencium leher beliau dengan erti kata yang lain love bite.

Ketika aksi tersebut berlangsung beliau terus lumpuh di bahagian lengan kiri.Para doktor pada awalnya agak sukar mengesan punca sebenar beliau diserang strok.Namun selepas menemukan Love Bite dileher mangsa doktor membuat kesimpulan bahawa ia punca sebenar beliau diserang strok .

Wanita tersebut juga sebelum ini pernah melakukan perkara yang sama namun tiada masalah.Seorang doktor, Teddy Wu dari Hospital Middlemore di Auckland berkata: “ia berpunca daripada sedutan yang kuat ketika love bite.Menurutnya, terdapat darah beku di dalam arteri di tempat sedutan kucupan itu dilakukan.

Dia berkata, darah beku tersebut tidak dapat bergerak menyebabkan strok itu berlaku. Wanita itu pulih selepas dirawat dengan ubat antibekuan.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Wanita Diserang Lumpuh Ketika Kekasih Membuat Love Bite. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/wanita-diserang-lumpuh-ketika-kekasih.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 17/08/13

Belum ada komen untuk "Wanita Diserang Lumpuh Ketika Kekasih Membuat Love Bite"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman