SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kisah Benar Alicia Yang Ketagih S3eks

Alicia. sebaya aku juga. sudah berumahtangga. baru juga tahun lepas. aku banyak belajar dari dia tentang bla bla bla. ya. sangat banyak. tak perlu aku huraikan sepenuhnya. baca saja entry ini dengan tekun.

Alicia seorang perempuan yang berkulit sawo matang. bukan putih gebu macam maria ozawa. tapi dia punya pakej lengkap untuk membuatkan lelaki di luar sana tangkap leleh setiap kali memandangnya. serius. aku tak tipu. walaupun aku lebih cantik dari dia, lebih putih dari dia, ayat perasan tapi ini betul tak tipu ;p tapi dia punya aura, sangat berbeza. dia hilang dara pada usia enam belas tahun.

pertama kali bercium pada usia empat belas tahun. mungkin tak sama standard dengan remaja perempuan zaman sekarang. sekarang lagi advance kan?` tapi bagi aku dulu dulu, itu sudah cukup wow! kau sangat berani la Alicia! aku tak berani komen apa apa. dia mahu hilang dara di usia muda. suka hatinya lah. aku cuma menjadi pendengar yang setia. setiap kali ada masalah, aku lah tempat dia mengadu. ya... masalah selalunya selepas dia melakukan perhubungan terlarang itu. lewat seminggu tak datang haid, dia datang mengadu. aku? aku suruh dia cek doktor. dia tak mahu. akhirnya, dia mengajak aku berjumpa mbak jamu.

aku sekadar menjadi teman. apa yang dibualkan dengan mbak jamu itu aku pun tak tahu apa apa. sudah beberapa kali juga. masa tu tingkatan lima. ada juga mbak jamu tu promote jamu perawannya. aku menolak. sebab tak pandai minum jamu. kalau pil, aku boleh lah telan. ini air. eewwww... tapi Alicia. aku tengok dia minum jamu tu macam minum milo saja. selang dua hari selepas itu, khabar gembira keluar dari mulutnya. dia sudah datang haid. alhamdulillah... aku mengucap syukur. dan setiap kali itu juga aku berpesan, jangan buat lagi! jangan lepas dalam. ceh! pandai aku kan. tapi lepas lepas lepas itu, dia buat lagi dan lagi dan lagi... dia sudah ketagih. pesannya padaku, "kau jangan sekali kali cuba! faham?!` ringan ringan tak apa. jangan masuk dalam" haihh~ ada jugak kawan macam ni kan.

lepas spm aku sambung belajar di luar daerah. Alicia semakin liar. aku tiada, dia semakin hilang arah. ya. dia pernah menangis menelefonku. katanya, akulah segalanya. tanpa aku, dia mudah terpengaruh. dia tak dapat kawal nafsu. ahh.... ada aku pun dia memang sudah terlajak perahu. dia juga suka buat hal sendiri. nasihatku macam sikit saja yang dia guna. selebihnya, dia buat ikut kepalanya sendiri. tapi nasihatnya, sampai sekarang aku masih pegang. mungkin dia selesa aku menjadi pendengar dan peneman di kala dia susah. itu saja. setiap kali cuti semester, aku akan pulang dan kami akan habiskan masa berbual panjang. arwah mak pernah tegur. jangan kawan rapat sangat dengan Alicia ni. tapi aku degil. aku rasa tiada kawan lain lagi yang lebih rapat selain dia yang boleh cerita segala macam cerita. dan sampai sekarang, dia masih sahabat yang bermasalah. ahh.. panjang cerita.

dipendekkan, sejak berkahwin tahun lepas, dia belum pun ada tanda tanda hamil. dia sangat risau sebab keluarga pihak lelaki sudah mengata dia macam macam. tak subur lah. mandul lah. dia sedih. sangat sedih. aku? tumpang sedih. sebabnya, aku pun tak tahu macam mana nak bantu dia supaya boleh hamil cepat. nak ajar dia tentang posisi posisi terbaik semasa berjimak untuk mudah dapatkan anak, rasanya aku tak layak. dia jauh lebih hebat. nak promote supplement untuk cepat hamil, lagi lah aku tak tahu sangat. bila dia refer doktor, kedua mereka suami isteri tiada masalah. cuma belum rezeki. itu yang pasti.

sepanjang penglibatannya dalam perhubungan terlarang, dia memang tak pernah mengadu pasal hamil. tak pernah langsung! adakah sebab jamu itu?` adakah jamu itu sudah banyak membunuh telur telur yang sepatutnya menjadi ..... huuu -.-"""

bila sudah berkahwin, zuriat lah yang paling penting. yang paling di tunggu tunggu setiap ahli keluarga. kalau dulu, dia tunggu bila akan datang bulan, sekarang dia berharap dia tak datang bulan. berharap telur telur dapat bersenyawa dengan sempurna. berharap perut akan membusung selayaknya bagi wanita yang sudah berumahtangga.

hidup ini penuh dengan ujian kan?` 

***

Apa yang berlaku pada Alicia mungkin berlaku pada anda. atau pada kawan-kawan anda. boleh jadi juga berlaku pada saudara-saudara perempuan di dalam family anda.

kenapa perempuan boleh terjebak dengan seks sebelum bernikah? hal ini berlaku sudah lama. sejak zaman nenek moyang kita lagi. sejak zaman jahiliah lagi. zaman di mana perempuan hanya di anggap sebagai simbol seks dan untuk memuaskan nafsu lelaki sahaja. perempuan tidak layak untuk memimpin. sebab perempuan di anggap terlalu fragile. emo dan tidak bijak dalam semua hal. termasuklah seks. perasaan perempuan di ranjang juga tidak pernah di ambil kira. tugas perempuan cuma baring, kangkang dan lelaki goyang. selesai inzal, perempuan ditinggalkan terkangkang sendirian. sama ada si perempuan sudah cukup puas ataupun tidak, itu langsung tidak dihiraukan oleh lelaki. seks pada ketika itu hanya untuk lelaki. bukan perempuan. perempuan perlu menurut segala kemahuan lelaki. kalau tidak, penerajang akan menjadi hidangan di badan. pada zaman dulu, seks sangat menakutkan orang perempuan. 

tapi itu dulu. lelaki sekarang lebih prihatin. lebih lembut dan sabar membelai. memberi dengan sepenuh hati. melayan perempuan sehingga ke titisan terakhir tanpa perasaan ego yang tinggi. belaian yang diberikan dengan sepenuh "kasih sayang". perempuan juga semakin bijak untuk memenuhi tuntutan batin mereka. perempuan sekarang tidak malu segan silu untuk meminta. juga bijak mengemudi kapal yang sedang berlayar. pokoknya, kata apa saja. perempuan boleh buat semua yang diminta dan begitu juga lelaki. akan buat apa saja asal sama-sama merasa nikmatnya.

saya tak akan menyentuh soal agama di sini. semua pun tahu seks di luar nikah itu adalah haram. apa agama sekalipun melarang sebenarnya. semua agama mengeji pasangan yang tidak mampu menjaga iman mereka. sebab itu upacara perkahwinan wujud dalam semua agama. semua kita mahukan yang baik-baik sahaja bukan?` cuma, ada juga di kalangan pemimpin agama yang seperti ketam. mengajar yang baik-baik tapi dia sendiri pun buat juga hal yang terkutuk itu. ok... saya teremo bila menulis sambil teringatkan kisah-kisah yang pernah dibaca dan didengar sebelum ini... juga apa yang terjadi di depan mata saya sendiri. bukan sahaja pemimpin di kalangan lelaki. malah ada juga pemimpin perempuan.

persoalannya kenapa? kenapa? kenapa? betul bukan`.... seks penting untuk manusia. sama ada untuk mendapatkan zuriat atau pun saja-saja untuk suka-suka. seks adalah nikmat dunia yang tak terkata. seks adalah merangkumi segala aspek urusan dunia. politik, ekonomi, dan segalanya.  dalam dunia bisnes misalnya, seks diibaratkan sebagai starter dan pencuci mulut dalam hidangan.  hubungan bisnes dimulakan dengan perjanjian. sebaik sahaja perjanjian dimeterai,  hubungan dieratkan dengan semangat bekerjasama. semangat itu di bawa sampai ke bilik tidur. saling bekerjasama bukan?` kemudian, bila bisnes membuahkan hasil, ia akan diraikan penuh gilang-gemilang. dalam riang berpesta makan segala, tak lupa diri dihadiahkan dengan hidangan "kerjasama yang penuh kasih sayang". lega bukan? seronok juga iya~ biasa tengok cerita mat salleh bukan`? semua itu sangat tipikal. sangaaaaaaaaaaaaaaaaattt tipikal! dan kita, manusia yang hidup di garisan khatulistiwa penuh adab dan budaya sopan santun yang tinggi, pun terjebak sama dengan adengan yang sangaaaaaaaattttttt tipikal itu.

nak cakap semua ini berlaku kerana pengaruh media? mungkin juga. tapi jangan lupa. masing-masing kita punya kemahuan. punya keinginan. tak perlu di ajar. apa yang berlaku pada Alicia, bukan atas kehendaknya 100%. bukan!! saya berani katakan ianya bukan sebab saya kenal Alicia. kenal sangat-sangat. dari kecil sama-sama main guli dan mandi sungai.

nipisnya iman kita ini adalah senipis kulit bawang (betulkan saya kalau silap yer). mana mungkin pokok bergoyang kalau tiada angin yang meniupnya. dan Alicia, antara golongan perempuan yang tidak mampu menolak salah satu nafsu yang sembilan itu.

terus terang saya katakan, saya menyalahkan lelaki 100% bila berlakunya seks sebelum nikah. kadang-kadang lelaki cuma main-main saja. tapi perempuan cepat terasa. sensitif jiwanya. bila di pujuk di rayu, perempuan mana yang tak sayu. apa lagi bila saat itu perempuan terjerat dengan perasaan cinta. antara cinta dan nafsu, sudah tiada beza. tidak mampu dibezakan. bukan tak waras. bukan tak tahu halal haram. tapi perempuan,... itulah. itu kelemahannya. mudah menyerah. semua kerana cinta.

ayat tipikal yang biasa kita baca,"perempuan menggunakan seks untuk mendapatkan cinta; lelaki menggunakan cinta untuk mendapatkan seks." 

rasanya 80% perempuan yang terjebak dengan hubungan seks sebelum menikah adalah disebabkan "mabuk cinta". 20% lagi kerana menjadi mangsa. mangsa kepada lelaki yang buas, seperti kes haruan makan anak, ataupun kes-kes pemerdangangan orang. ya.. kes pelacuran. bisnes yang paling lama bertahan di dunia.  kes culik dan tipu kerana terpengaruh. dan biasanya ditipu oleh lelaki yang dikenali. malah mungkin juga oleh lelaki yang dicintai.

orang cakap seks itu sedap. sekali rasa pasti nak lagi. dan lagi dan lagi. itulah yang terjadi pada Alicia. setelah pelbagai rintangan yang dilalui bersama teman lelakinya, syukurlah Alicia akhirnya berkahwin jugak dengan lelaki yang telah "menodainya". menyentuh dan meratah tubuhnya sebelum sah bergelar suami. bagaimana pula dengan nasib perempuan lain diluar sana yang telah ditipu oleh pasangan sendiri?!` habis madu sepah dibuang. dan lelaki dengan mudah memutuskan "anggap lah kita tiada jodoh".  

kesian sungguh jadi perempuan. bila sudah terlanjur, macam-macam sanggup dilakukan. sama ada menggugurkan kandungan, ataupun bertahan selama sembilan bulan kemudian buang. kalau tak pun, akan jadi seperti Alicia. lewat datang bulan dah menggelabah. macam-macam ubat sanggup ditelan.

apa yang boleh saya katakan, perempuan sekarang perlu belajar mengenali lelaki. perlu ilmu yang tinggi dalam mengenal dan membezakan kata-kata manis lelaki sama ada kata-kata itu benar manis yang berpanjangan atau cuma manis dibibir saja. kerana terlajak perahu boleh undur semula. terlajak tindakan, menyesal pun tak guna. lelaki yang baik, dan benar-benar berkomitmen dalam hubungan, bukan atas dasar cinta semata-mata tapi sedar akan tanggungjawabnya terhadap keluarga dan wanita disekelilingnya, pastinya dia boleh bersabar dan mengawal nafsu.     

kalaupun ada perempuan yang memang pesen senang diajak bermalam, dia antara golongan perempuan yang bermasalah dan telah menjadikan dirinya sebagai hamba nafsu. dalam fikirannya cuma anu anu anuuuuu saja. serius ada juga perempuan yang macam tu. tapi tak ramai. semuanya berlaku kerana kurang didikan, dan kurang kasih sayang. dengan melakukan seks sahaja dia merasakan ada yang "sayang". walhal,... haih~ dia tak tahu dia cuma jadi bahan eksperimen lelaki binatang.-1001perempuan.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah menarik dengan tajuk Kisah Benar Alicia Yang Ketagih S3eks. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/kisah-benar-alicia-yang-ketagih-s3eks.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 17/08/13

1 Komentar untuk "Kisah Benar Alicia Yang Ketagih S3eks"

  1. MENCARI GADIS UNTUK DIJADIKAN GF HINGGA NIKAH, TIADA DARA PUN BOLEH

    Ingin mencari si gadis pasangan hidup untuk dijadikan isteri. Dara atau tiada dara boleh dan sudi untuk melakukan hubungan seks.

    Nama saya aref 23tahun dari petaling jaya selangor, gadis dari selangor atau kl digalakkan. Contact untuk info dan gambar. No 011-10104256
    Wechat : TragedyMH370

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman