SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pelajar Perempuan Tingkatan 2 Di Belasah Dan Dir*g*l

Memang Kejam!!! info ini sebagai peringatan kepada ibu bapa dan pembaca.Malaysia masih aman namun perlu berhati-hati supaya tidak berlaku jenayah begini.Ikuti kisah benar yang berlaku pada seorang pelajar perempuan yang dibelasah dan dirogol

Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun bukan saja ‘diculik’ dan dibelasah, malah dia turut diperkosa dalam kawasan semak sebelum ditinggalkan di sebuah perhentian bas, Serendah, di sini.

Mangsa bernasib baik apabila diselamatkan orang awam yang menghubungi polis dan membawanya ke balai polis untuk siasatan.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, seorang lelaki berusia 34 tahun yang dipercayai memperkosa mangsa bagaimanapun sudah ditahan polis kelmarin, dalam tempoh kurang 48 jam selepas kejadian.

Menurutnya, kejadian terbabit berlaku jam 3.15 petang Rabu lalu apabila pelajar tingkatan dua itu pulang dari sekolahnya dengan berjalan sendirian ke Batang Kali, di sini.

“Suspek menunggang motosikal Honda EX5 menahan dan memaksa pelajar itu membonceng bersamanya. Gadis terbabit menolak ajakan itu, namun suspek membelasahnya.

“Berikutan itu, mangsa dibawa menghala ke Jalan Genting-Batang Kali. Tiba di satu kawasan semak, mangsa diperkosa,” katanya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Pelajar Perempuan Tingkatan 2 Di Belasah Dan Dir*g*l. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/pelajar-perempuan-tingkatan-2-di.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 31/08/13

1 Komentar untuk "Pelajar Perempuan Tingkatan 2 Di Belasah Dan Dir*g*l"

  1. Tanpa Nama17.10.13

    Tuhan yg nampak semua pbuatan manusia saya harap pihok bkuaso dpt bori hukuman stimpal

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman