SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tanda-Tanda Lelaki Yang Suka M.e.l.a.n.c.a.p

Jika anda ingin melihat samada lelaki itu kuat melancap atau tidak, anda boleh lihat tanda-tandanya seperti di bawah ini :

1) Lelaki yang kuat melancap selalunya kurang keyakinan diri. Mereka kurang yakin dengan diri sendiri kerana takut perbuatan melancap mereka diketahui oleh orang lain.

2) Ketagih kepada porno seperti cerita porno atau lucah, gambar porno dan video porno. Ketagih kepada bahan porno adalah tanda-tanda kuat melancap yang paling jelas sekali.

3) Lelaki tersebut suka memandang tubuh badan wanita berbanding muka dan bahagian lain. Ini kerana apabila mereka melancap, mereka akan menggunakan imaginasi untuk membayangkan tubuh badan wanita. Jadi tanda lelaki yang kuat melancap adalaah mereka akan memandang badan wanita terutama payudara dan pinggul terlebih dahulu berbanding bahagian lain.

4) Sangat meminati wanita yang mempunyai payudara yang besar dan pinggul yang besar.

5) Sangat pemalu apabila berbicara dengan wanita.

6) Lelaki seperti ini suka mementingkan diri sendiri. Orang yang kuat melancap mempunyai rasa cinta pada diri sendiri berbanding orang lain.

7) Matanya keliihatan kuyu dan tidak bermaya.

8) Kuat makan walaupun tidak penat dan tidak melakukan apa-apa.

9) Kuat tidur.

10) Bahagian tumit kelihatan seperti menggelupas.

11) Cepat teransang apabila melihat wanita yang cantik.

12) Suka melayari internet di tengah malam hingga ke subuh , khuatir kegiatannya diketahui oleh orang lain

13) Bila komputer peribadi (PC) atau komputer riba (laptop) sering di serang virus teruk hingga selalu terpaksa di ‘reformat’.

Nota : Tanda-tanda lelaki yang kuat melancap adalah berbeza mengikut individu tersebut. Namun asasnya tetap sama iaitu mereka rasa suka pada setiap perkara yang melibatkan hubungan seks.






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info percintaan dengan tajuk Tanda-Tanda Lelaki Yang Suka M.e.l.a.n.c.a.p. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/tanda-tanda-lelaki-yang-suka-melancap.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 31/08/13

39 komentar untuk "Tanda-Tanda Lelaki Yang Suka M.e.l.a.n.c.a.p"

  1. Tanpa Nama1.9.13

    info lain takde ke..?pasal sains ke,math ke..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama11.1.14

      Kepala bbk kàu.

      Padam
    2. Tanpa Nama8.5.15

      Kepala atuk kau

      Padam
  2. Tanpa Nama30.10.13

    Info tak guna langsung.padahal awak suka lakukannya.itulah awak jadi tahu semua..ha ha ha

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama20.11.13

    haha ye ke ni

    BalasPadam
  4. Lain information???.....

    BalasPadam
  5. Btol kalo melancap bley dpt skit jntg.........

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama2.12.13

    Aq melacap 2kali sehari boleh jadi tinggi lah....x tau lah betol ke tidak..pengalaman aq..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la mcm aku... Ok je...

      Padam
    2. Tanpa Nama11.1.14

      Lu. spa wa mau goyang.

      Padam
  7. Tanpa Nama13.12.13

    http://monthlyjobpay.com/?id=Steppanus

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama20.12.13

    aku suke melancap dalam tandas awam....heheheh

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama9.1.14

    smgu 2x kira okla.

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama9.1.14

    Smela,aku pn ska mlncap dlm tndas pmpuan.,tnpa knci pntu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama11.1.14

      Ni nma nya tk de bni nk mlcp tmbk dding.

      Padam
  11. Tanpa Nama28.1.14

    ape kowg ni

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama23.3.14

    Aku suka melancap sorang2..aku nk try org lancapkan konek aku la..ada sape2 bole tolong.xkesah laki@ pmpn.call @sms sembang seks pon bole. 0165047947 - am

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama14.6.14

      Nak lancapkan konek anda boleh tak...Tapi sy lelaki

      Padam
    2. Tanpa Nama24.11.14

      jum sembang seks . saya girl . but sembang jee

      Padam
  13. Tanpa Nama11.4.14

    Lol

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama20.4.14

    bodo.
    malu nabi kalau tau umat akhir zaman skang semua lepak melancap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8.5.15

      Kalau darurat xpe, lebih elok melancap sendirian dari berkhaluwat/berzina.

      Padam
  15. Tanpa Nama22.5.14

    Potong bg anjing mkn

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama3.6.14

    Apa la korg ni. Dia nk melancap biarkan. Aku pun suka jgk. Hehe. Btw aku girl. 18. Stay Ipoh. Jom main

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama3.6.14

      Tak payah nk ckp pasal nabi la bodoh! Kau pun buka page ni apehal sial!

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  17. Tanpa Nama14.6.14

    Saya pun suka melancap konek orang boleh tak ...supah sy akan isap konek ada...kalau ada sesiap masukan balasan anda di dalamnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama12.1.16

      ko pndan ke pompuan..ske lancpap dan isap btg org..haha..

      Padam
  18. Tanpa Nama1.7.14

    Sya boleh dikatakan tergolong dlam kategori rajin melancap...sya nak buang ketagihan ni...doakan sya yea kawan2 :'(

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama14.9.14

    He normal buat lelaki kalau tak buat hantu kot... pondan pun buatlah

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama19.9.14

    apa kata kita buat pertandingan melancap siapa paling lama melancap dapat duit haha apa mcm yuran murah2 je .. haha kta minta sponser anjurkan pertandingan ne bru cool bro haha

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama27.9.14

    Mcm 2 plk

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama11.10.14

    salam semua. saya shah umo 25 tahun. melancap tu apa sebenarnya? sebab dri kecik lagi mmg x tahu lgsg apa itu melancap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8.5.15

      Kepala bapak kau

      Padam
    2. Tanpa Nama11.6.15

      Butoh hg..

      Padam
  23. Salam.. saya suka ngat melancap. 2x sehari kot. Saya nak berhenti nak buat mcm mana ehh. Admin.. semua yg awk tulis tu jd pd saya.

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama11.3.16

    melancap mmg best, aku selalu melancap depan org dan dah pernah dilancap dlm keadaan bogel di depan orang ramai.
    ni sumer gambar bogel aku
    https://drive.google.com/folderview?id=0BwYoGI-8hY5LVHRyMVZQU0NuMUE&usp=sharing

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman