SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Suami Pukul Isteri Dalam Lif Dan Wajah Sebenar Suspek

Memang Gempaq!!! baru-baru ini kita digegarkan dengan isu suami pukul isteri dalam lif.Ramai yang menonton video tersebut yang di upload dalam youtube.Dan Pihak polis telah menjalankan operasi bagi memburu suami gila tersebut.

Ada sahabat admin daridapa fb telah hantar gambar suspek yang memukul isteri dalam lif  jadi kepada pembaca sekelian inilah wajah sebenar suspek yang memukul isteri dalam lif mohon anda sebarkan kepada rakan-rakan anda yang lain

Admin juga turut kongsikan video bagaimana seorang wanita dipukul teruk dalam lif oleh suaminya lihat video dibawah

                 wajah sebenar suspek yang dikirimkan dalam facebook

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Suami Pukul Isteri Dalam Lif Dan Wajah Sebenar Suspek. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/video-suami-pukul-isteri-dalam-lif-dan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 15/08/13

10 komentar untuk "Video Suami Pukul Isteri Dalam Lif Dan Wajah Sebenar Suspek"

  1. Tanpa Nama15.8.13

    mcm binatang

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama15.8.13

    Mcm celaka pya jantan! Xhargai wanita! Tgu la hkuman nt.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama16.8.13

    jahanam betul mamat ni..mau tangkap cium ja barua ni..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama16.8.13

    buang kerja ja...buat malu jabatan ja binatang ni...tau la kerja ngan binatang...tapi aku pun tak pernah tengok binatang pukul spouse nya...iblis mcm ni memnag layak dilenyek dek treler ja...kesian bebudak tu dapat bapak mcm iblis..

    BalasPadam
  5. knp da jga pegawai mcm ne.. ne pegawai ke iblis ne. kalu binatang da g perasaan syg.. singa jantan pon syg jga kat bni dy ne bkn binatang tp iblis ne. x patut hdup ne.. g mati ja.. buang kat kandang singa buat mknan dorang g bagus. tu la yg selayak hukuman untk dy..semoga ALLAH memberi kan balasan yg seberat berat nya d dunia dan akhirat...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama17.8.13

    wanita untuk lelaki dijadikan pasangan hidup.bukan untuk lepaskan geram.wanita perlu perlindungan dari lelaki yang bernama suami.kisah wanita malang yang di pukul suami nya itu dapat perhatian ramai.kalau pon ada masalah rumah tangga.kenapa melepaskan geram di tempat awam.di mahkamah tak mengaku pukul bini.cammera cctv xpandai tipu.dah buat salah xnak mengaku pulak.sendiri cari pasal sendiri jawap la

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama2.9.13

    Kenape kena pukul isteri depan anak uh????? Nanti bila anak dah besar ikut pulak perangai bapak yang tak leh pakai tu....tak berhati perut langsung....celaka

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama4.9.13

    Mungkin isteri dia ada buat salah... curang ... knp anak ikut ayah dia...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman