SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kejam!!! Suami Bakar Alat Isteri

Memang Kejam!!! maaf tontonan hanya untuk 18 tahun keatas kepada yang masih belum cukup umur silakan beredar dari sini.Menurut sumber yang admin perolehi wanita ini diseksa dengan kejam.Kerana terkantoi curang dengan lelaki lain

Wanita ini mempunyai suami,namun masih berhubung dengan kekasihnya tetapi perbuatannya itu telah dihidu oleh suaminya.Oleh kerana terlalu marah suaminya tidak dapat mengawal emosi dengan bertindak luar batasan.Tidak cukup dengan sekadar marah suaminya bertekad membakar kemaluan isterinya sendiri hingga menjadi ngeri




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk Kejam!!! Suami Bakar Alat Isteri . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/kejam-suami-bakar-alat-isteri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 31/08/13

31 komentar untuk "Kejam!!! Suami Bakar Alat Isteri "

  1. Tanpa Nama31.8.13

    kenapa kejam sekali seorang suami,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.10.13

      inilah balasan kepada wanita yang curang!!! mengikut fahaman orang yang tak mengamalkan hukum hudud..kalo hukum hudud, orang yang telah berkahwin didapati berzinam akan direjam dengan batu sehingga mati..mari laksanakan hudud!!

      Padam
    2. klau aku...aku tman dia hdup2 biar mati terseksa!!!

      Padam
  2. Hahaha...baru hukuman suami dia..blom kena hukuman tuhan lagi...padan muka!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama10.9.13

      Siapakah yang layak menerapkan sebuah hukuman sebenarnya?? Suami dia atau Tuhan?? Tak perlu difikir balasan Tuhan kepada si isteri tetapi fikir juga balasan Tuhan kepada si suami.. Dayus!!

      Padam
    2. Bkn soal siapa,tp ni dh cukup ringan sbb bru kena bakar kt c2,klau ikut hudud kena rejam smp mati.xdak maksud dayus di c2,mreka suami isteri.dia spatutnya kena menjaga khormatan suami dia

      Padam
    3. Tanpa Nama jangan dipertahankan kesalahan yang telah dilakukan itu hanya balasan didunia kat akhirat Nauzubillah ,aku nak tanya kau suami yang melakukan perkara ter sebut adalah gerakan dari mana dan siapa.....kalau Tuhan tak megizinkan takan berlaku fikir fikirlah....

      Padam
  3. Wahar suami dia buat gitu..dia curang kat suami tak fikir kejam pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.10.13

      betul tu!!! isteri dia lagi zalim!!! tapi suami dia tak patut buat macam tu..ikut je hukum hudud baru fair

      Padam
  4. Tanpa Nama1.9.13

    Klu suami yg curang... Boleh bakar angry bird suami tu..

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama1.9.13

    Amende la. .Ntah iblis ap yg rasuk suami die pOn aq x taw. .X psl2 istri merana sumOr idOp. .ce bird2 mg wt gitu. .X melalak burOng 2. .Haish mnusia2

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama9.9.13

    Knpe lah jhat sngat suami die..

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama10.9.13

    kalau ikut hudud, isteri boleh hukum rejam sampai MATI..

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama10.9.13

    Sebenarnya isu ini jika terjadi di dalam kalangan kita seharusnya kita sedar dan berfikiran rasional.. Memang org akan cakap, 'cakap senang, cuba kau laluinya,' kalau saya laluinya saya tak akan buat semua benda bodoh ny.. Kerana tindakan dayus nyh seorang isteri merana seumur hidup.. Kau rasa tak apa yang perempuan itu rasa? Sememangnya dalam hukum hudud seorang wanita boleh dihukum rejam tetapi apakah pula balasan kepada lelaki yang mendera seorang wanita sehingga sebegini? Kementerian wanita,keluarga, dan kanak2 harus mengambil tindakan tegas terhadap perkara ini dengan sewajarnya.. Kalau tak, tak tahu apala yang akan kaum lelaki buat selepas ini!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.10.13

      kaum perempuan pon sama je.. kalo tak ikut undang2 islam, macam nila jadinya

      Padam
  9. kalau dah curang,tetap curang,aku pon panas kalo kene camtu,yang suami gi bako wat ape,bagi amaran ,tibai skit dah settle....,kalo dia buat lagi tibai pastu cerai...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama31.12.13

    Salam...yes hudud is good...and this is a reminder to all the bad wife in the world...very good next time burn the whole body or cut the vargina and give it to a crocodile too eat....that what a ribs made for??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6.5.14

      Hahaha that right

      Padam
  11. Tanpa Nama13.3.14

    Dayus..bg sya Allah je yg berhak ke ats hamba2 nya.sy xnk jd pembunuh semata2 nk jlnkn hukum hudud

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6.5.14

      Kalau ko kata hudud tu zalim maknanya ibarat ko kata hukum Allah tu zalim la ya? Apa punya komen la ko bagi.. Tuhan menetapkan hukum hudud supaya umat manusia tidak membuat kemungkaran dan juga mengajar manusia agar beringat bahawa hukum Allah itu amatlah berat.. Oleh itu jadikan artikel ini satu pengajaran baik pihak lelaki atau perempuan.. Wallahualam..

      Padam
  12. Jng lah kerana kecurangan si isteri.
    Si suami sampai zalim menyeksa isteri nya.
    Kita pun tahu kerana tak kena pada diri kita.
    tapi jng lah zalim. Allah tu adil.
    jahat2 si isteri tak sejahat2 si suami.

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama6.5.14

    Perempuan tuu mmg bersalah, tp jgn lah kita menghukumnya dengan sesuka hati. Hukum ALLAH itu pasti. Islam tidak mengajar hamba-hambanya menjadi seorang yg kejam. Dalam islam, lelaki harus melindungi perempuan, kerana perempuan itu lemah. Jika berlakunya hal sebegini, apa yg harus kita katakan untuk kaum lelaki ?? Apa pandangan agama laen tentang agama kita nanti. Terlalu ikutkan hawa nafsu, beginilah jadinyaa. Subhanallah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6.5.14

      Sokong sepenuhnya. ...baru dia sdar...

      Padam
  14. Tanpa Nama6.5.14

    Cuba kita fikir kenapa isteri jadi mcm tu.adakah suaminya telah menjalankan tanggung jawab yg sebaiknya terhadap isterinya..?kebiasaan yg berlaku berpunca dr kelemahan /kecuaian suami tu sendiri.Sekiranya suami pandai menjalan kan tanggung jawabnya dgn sempurna tak mungkin isterinya nak cari keseronokkan diluar jika dia dah cukup puas di rumahnya.....betul tak???

    BalasPadam
  15. biar tuhan je bls kite ni xd hak nk wt mcm 2 pda sapa2 pun...klu lelaki buat mcm mne isteri buat apa plak isteri buat bakar korang punya plak yew...
    jgn nk pandai2 wt andaian sendri je k...korang je tlalu pandai nk wt andaian sendri...korang thu x tuhan 2 saja biar kan andai blaku tuhan 2 akan menilai da akan turun kan apa2 pada diew,suami xpatut wt mcm 2,korang thu ke apa punca nya!?????korang thu ke laki ke bgus ke?????ada wt silap ke slh ke????tah2 laki diew sama je????jgn wt andaian sendri k...pk dlu jgn main ckp org je...ckp main sedap je mulut korang 2....

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama7.5.14

    Wanita2 yg baik utk laki2 yg baik...wanita2 yg jahat utk laki2 yg jahat..tepuk dada tanya iman..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betulah tu dan dah padan dah sama sama jahat isteri jahat suami pun jahat ,bawalah sama sama bertaubat itu yang sebaiknya.............

      Padam
  17. Tanpa Nama8.5.14

    Tak payah nak berlaku zalim sangat lerr..dh tau bini buat camtu, cerai talak 3 terus..cari yg lain..Allah maha adil..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman