SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Dawai Kawat Keluar Dari Perut Noorsyaidah

Memang Pelik!!!! adakah wanita tersebut telah disihir atau disantau? itulah dalam pemikiran kita sebagai manusia biasa ilmu kita terbatas apapun baca info penuh dibawah

Misteri dawai kira-kira 10-20 cm panjang tumbuh dari badan wanita! Ramai yang agak meraguinya pada mulanya,mungkin dia yang melakukannya sendiri "diri sendiri". Doktor bagaimanapun, mempunyai teori lain tetapi tidak dapat apa-apa penjelasan saintifik atau perubatan.

Wanita ini telah 17 tahun menderita dan kini sedang disiasat oleh Kementerian Kesihatan. Perundingan awal dengan doktor dan pakar-pakar mendapati bahawa dawai juga terdapat di dalam badannya. Pada peringkat ini, tidak ada penjelasan perubatan semasa atau mana-mana kes yang pernah wujud. Oleh itu, tidak lain hanyalah sihir hanya satu pertimbangan lain yang mungkin ...

NOORSYAIDAH. Seorang guru tadika berusia 40 tahun dari Sangatta, Timur Kutai,indonesia. Gejala pertama bermula pada tahun 1991. dawai logam muncul daripada dada dan perut beliau. Tiada penjelasan yang kemudian . Pada minggu pertama tumbuh dan kemudian dawai tersebut jatuh dari badan beliau dan telah hilang sepenuhnya. Sebulan kemudian, dawai tersebut kembali keluar dari badannya dan semakin banyak!



Salah satu daripada adik-adiknya berkata bahawa dia cuba untuk membantu dengan memotong dawai tersebut. Malangnya, apabila dia cuba untuk memotong dawai itu, dawai itu masuk kedalam seolah-olah ia telah bersembunyi dan kemudian muncul di bahagian lain tubuh Noorsyaidah.

Terdapat 4 Pakar Perubatan mengambil serius perkara ini dan telah merawat beliau dalam beberapa cara. Dan hasilnya, doktor tidak dapat memikirkan apa sebenarnya yang berlaku kepada beliau. Para doktor telah mengambil imej X-Ray dari perut beliau dan mendapati bahawa terdapat lebih daripada 40 dawai logam didalam bada dia dan sebahagian daripada dawai itu menusuk keluar dari kulitnya. Ianya kelihatan seperti satu fenomena hidup.

Dawai  itu mampu beralih dan dengan itu boleh menukar lokasi sesuka hati, Oleh itu, doktor terpaksa menggunakan magnet untuk mengimbas kedudukan sebenar dawai. Wayar tanpa apa-apa gejala Tetanus, tetapi dia berkata bahawa dawai tersebut mencederakan beliau terasa seperti apabila jarum menusuk.


Lihat video dibawah

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Dawai Kawat Keluar Dari Perut Noorsyaidah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/dawai-kawat-keluar-dari-perut.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/08/13

Belum ada komen untuk "Dawai Kawat Keluar Dari Perut Noorsyaidah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman