SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Putera Arab Saudi M.e.r.o.g.o.l Dan Membunuh Wanita Tidak Berdosa


Memang gila!!!! apalah salah seorang gadis sehingga dirogol tidak cukup dengan itu beliau juga dibunuh oleh putera arab saudi.Apakah tindakan kerajaan Arab saudi?.adakah ia akan melepaskan putera tersebut?apapun bawa info penuh dibawah.

TEHRAN, (MNA) – Polis di Jeddah, Arab Saudi telah mengesahkan berita bahawa seorang gadis telah dirogol dan dibunuh oleh seorang putera Saudi.

Skandal itu merupakan satu lagi dalam satu rangkaian skandal moral dan etika pada raja-raja rasuah Saudi yang korup dan jenayah mereka terhadap rakyat Saudi.

Cerita ini bermula apabila saksi di Samer, pinggir bandar Jeddah, melihat perempuan digugurkan daripada kereta JMC. Rakyat yang menyaksikan peristiwa itu segera membaluti gadis dengan selimut dan menghubungi polis.

Selepas polis tiba, siasatan awal menunjukkan bahawa gadis itu telah meninggal dunia. Nombor plat JMC dimasukkan ke dalam sistem pengawasan kereta polis trafik dan ia menunjukkan bahawa ia dipunyai oleh seorang putera Saudi.

Kemudian, siasatan menyeluruh telah dilancarkan, dengan keputusan awal bahawa putera itu tidak lain tak bukan ialah Khalid bin Sa’ad bin Abdul Aziz al-Saud, yang, bertemu dengan gadis itu pada malam Rabu di pusat membeli-belah Al-Tuhayat . Gadis itu mencabar putera raja berkenaan.

Gadis itu diculik oleh sekutu itu putera dan dipindahkan ke tempat yang tidak diketahui di mana beliau telah diserang secara seksual. Apabila dia cuba melarikan diri, dia dibunuh dan mayatnya dicampak di tepi jalan.

Tetapi media dikawal kerajaan tidak melaporkan apa-apa kejadian. Kalaulah tidak kerana media antarabangsa dan internet, kebanyakan cerita-cerita ini tidak akan diketahui umum.-siakapkeli.com


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Putera Arab Saudi M.e.r.o.g.o.l Dan Membunuh Wanita Tidak Berdosa. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/putera-arab-saudi-merogol-dan-membunuh.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 22/08/13

7 komentar untuk "Putera Arab Saudi M.e.r.o.g.o.l Dan Membunuh Wanita Tidak Berdosa"

  1. Tanpa Nama22.8.13

    Tegakkan keadilan

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama22.8.13

    klo kat arab saudi.. g dipenuhi dgn para alim ulamak jdi mcm nie
    mcm mna pulak dgn ngara lain...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulamak alim skali pon klu xleh kawal iman cm ne? Pape hal iman tu yg penting bru bleh kawal nafsu

      Padam
  3. Tanpa Nama23.8.13

    Salam.. Tgk nama mula2 kt berita tu.. Nama tempat tehran.. Tehran di Iran. Bkn arab saudi. Syiah tu. Lgpn mne ade org kaya nk buat jahat pakai kete sndri. Xke bodoh tu. Sumber berita ni mana? Xde pon. Tp dlm fb mmg aku tgk sumber berita ni dar jaafarnews. Itu syiah. Jaafariyah. Nk fitnah arab saudi. Harap jgn main share je xde bukti.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama26.8.13

    Btul tu...no suma fitnah Dari musuh Islam.....

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman