SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Senjata Utama Lelaki Tersangkut Pada Lubang Kerusi ketika Onani



Memang Pelik | Empat anggota SAR Hongkong menghabiskan 4 jam di sebuah taman untuk membebaskan zakar seorang lelaki yang tersangkut di salah satu lubang bangku di taman Lantian, Hongkong–China.

Dari pengakuan lelaki malang tersebut, zakar nya menjadi tersepit dan tidak boleh dia lepaskan ketika dia menggunakan lubang besi di bangku taman tersebut untuk melakukan onani. lelaki bernama Le Xing, 41 tahun, tersebut dikatakan seorang lelaki yang kurang sihat mentalnya dan mengidap kelainan seks.

Lubang besi pada bangku tersebut kecil tetapi Le Xing memaksa zakarnya masuk kedalam lubang tersebut untuk melepaskan hasrat berahinya. Tetapi ketika zakarnya menjadi tegang dan membesar dia menjadi panik sebab dia tidak boleh mengeluarkannya dari lubang tersebut. Akhirnya Le Xing menelefon polis meminta pertolongan.

Untuk mengeluarkan zakar lelaki tersebut, anggota SAR terpaksa membawa Le Xing bersama dengan bangku besi sepanjang 2.5 meter tersebut ke klinik (gambar atas). Doktor mengatakan bahwa lelaki tersebut sangat beruntung sebab zakar nya masih sihat ketika dikeluarkan dari sepitan besi tersebut.

Para fotografi dalam foto yang mereka buat di surat kabar-surat kabar berbahasa China menunjukkan para petugas SAR ini membawa Le Xiang bersama logam tertutup dengan selimut merah.







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Senjata Utama Lelaki Tersangkut Pada Lubang Kerusi ketika Onani. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/senjata-utama-lelaki-tersangkut-pada.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 6/08/13

2 komentar untuk "Senjata Utama Lelaki Tersangkut Pada Lubang Kerusi ketika Onani"

  1. untunglah buat seks dengan kerusi ekekekek... dah takde keje... tp kan better then dari dia merogol...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam

Geng Blogger

Putera Izman