SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wajah Gadis Bertudung Yang Suka Mencuri


Assalamualaikum kepada warga kepala batas.. berwaspada la anda semua sekiranya ada menghadirkan diri ke majlis rumah terbuka.. majlis kenduri kendara... baru tadi kami dapat tangkap satu sindiket mencuri di rumah kenduri.. sindiket yang menhantar dengan kereta jenis MyVI di tepi jalan.. 2 orang lagi pergi wat kegiatan mencuri di rumah kenduri.. modus operasi mereka.. berbaju kurung... muka manis..buat buat mcm kenal tuan rumah.. dan memakai beg tangan besar.... awas semua....

niat bukan untuk mengaibkan orang itu..tapi sekiranya anda nmpak muka org ni.. berhati hati la.. mungkin ada org lain lagi.. pemandu kereta MyVI itu berjaya melarikan diri.. kes ini berlaku di satu majlis kenduri di PAYA KELADI TENGAH Kepala Batas. bertarikh 18/08/2013..



mereka adalah sindiket yang menyasarkan rumah kenduri tepi jalan... di dalangi oleh orang tempatan... menggunakan kereta perodua MyVI... tip untuk kenal mereka senang je... no 1, salam dengan tuan rumah tak kasi duit.... no 2... sibuk tanya di mana bilik pengantin, no 3. duduk relex di ruang tamu sambil jeling jeling kiri kanan... jaga jaga.-sumber fb

ni pulak gambar bertarikh bulan mac tahun ni...suspek kes mencuri di rumah kenduri beralamat di tanjung malim...bulan 3 tahun ni.. cuba tengok.. ada persamaan tak? satu malaysia depa pusing...Kes ni memang diketahui berlaku di seluruh negara dengan modus operandi yang hampir sama. Pesanan aku kepada tuan rumah yang nak mengadakan majlis kenduri kahwin tu, simpanlah barang barang berharga di tempat yang selamat dan sukar untuk dicapai oleh sesiapapun.

Jadikan kes ini sebagai pengajaran. Tahniah juga aku ucapkan kepada pihak yang berjaya cekup dua ekor penyamun betina ini.

sumber:panggungopera.blogspot.com



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Wajah Gadis Bertudung Yang Suka Mencuri. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/wajah-gadis-bertudung-yang-suka-mencuri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 26/08/13

4 komentar untuk "Wajah Gadis Bertudung Yang Suka Mencuri"

  1. ape nk jadi le..g hntar dok lokap je..

    BalasPadam
  2. tolong alihkan iklan yg menutup laman..betul mengganggu bila nak baca artikel..pleasssse!!!

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman