SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Mayat Berkahwin Dengan Mayat



Memang pelik!!! tapi itulah kebenarannya.Biasanya kita akan berkahwin dengan pasangan pilihan sendiri namun kali ini lain pula kisahnya di Wilayah Hebei.
 

Di wilayah Hebei, penduduk tempatan percaya bahawa seorang lelaki yang meninggal dalam keadaan belum berkahwin, tidak akan boleh masuk syurga.Pekara inilah yang membuat pernikahan terjadi. Bagaimana dua mayat yang tidak lagi boleh bergerak dapat melangsungkan perkahwinan?

Seorang mayat Gadis yang sudah tua tersebut bernama Miss Wu. Miss Wu dijual keluarganya ke seseorang bernama Tuan Liu. Tuan Liu baru saja kehilangan saudara laki-laki yang belumberkahwin.

Ia berfikir bahawa Miss Wu boleh menjadi pengantin wanita untuk saudaranyatersebut. Ia lalu membayar sekitar US20 ribu untuk mayat Wu dan membuat perkahwinandengan upacara yang dikenali dengan istilah Minghun. Dalam perarakan, kedua pengantin akandikuburkan bersama-sama.

Tidak lama, sebuah kejadian membuat kebahagian mereka hilang. Miss Wu dicuri olehseseorang yang lalu menjualnya ke sebuah keluarga dengan harga murah kerana keadaanMiss Wu yang sudah mulai membusuk. Keluarga itu lalu mengawinkan Miss Wu dengan orang lain. Namun setelah dilakukan penyelidikan, pencuri mayat itu tertangkap.

Fenomena Miss Wu bukan satu-satu perkahwinan mayat di China. Tradisi yang meyakiniseorang lelaki mati memerlukan isteri untuk masuk ke akhirat membuat kemunculan pasaranyang memperjual beli mayat pengantin. Para pembeli rela mengeluarkan wang lebih dari US7 ribu untuk membeli mayat pengantin itu.

Keuntungan yang lumayan besar itulah penyebab kerap belakunya kecurian di perkuburan, bahkan membunuh seseorang agar boleh dijual. Salah satu kes berlaku pada tahun 2006ketika seorang lelaki bernama Song membunuh 6 wanita lalu menjualnya sebagaipengantin.Mengikut rekod Polis mengatakan bahawa ia memilih untuk membunuh 6 wanitauntuk dijual kerana hal itu lebih mudah dibanding dengan diam-diam mencuri mayat wanita yang telah mati di perkuburan.-amekaw.com



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Mayat Berkahwin Dengan Mayat. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/mayat-berkahwin-dengan-mayat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 19/08/13

2 komentar untuk "Mayat Berkahwin Dengan Mayat"

  1. Dunia,dunia.....macam-macam hal ada.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama20.8.13

    dah terbukti dalam
    dunia nie tak ada
    yang mustahil. . .
    yang ini boleh di
    kata kan CINTA MATI. . .
    HAHAHA

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman