SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tanda-Tanda Lelaki Sukakan Anda

Selamat Datang ke Blog memang gempaq.Kali ini admin ingin kongsikan info percintaan.Mungkin ada sekarang sedang hangat bercinta atau mungkin dilema memilih teman lelaki mungkin anda juga ingin tahu samada lelaki tersebut menyukai anda? berikut info yang perlu anda baca.Tanda-Tanda Lelaki Sukakan Anda

1. Dia akan sentiasa mengekori kamu
Walau di mana sahaja  kamu berada, dia pasti juga berada di situ..Barangkali tatkala itu, si lelaki ini cuba mencari peluang terbaik bagi mendekati diri kamu..Berkemungkinan ingin menegur anda buat kali yang pertama..Janganlah takut serta bimbang wahai kaum wanita sekalian..membalas sapaan atau teguran seseorang lelaki tidak bermakna anda seorang yang gatal..Jadi lebih terbuka..Kepada yang dah berpunya, jangan nak terbuka sangatlah ya..haha

2. Dia akan meminta nombor telefon kamu

Ha..Ramai lelaki yang suka merungut bila sampai ke bab nak mintak nombor telefon..Kaum lelaki selalunya menuduh kaum wanita ni sombong plus jual mahal sebab tak nak bagi no. HP kat diorang..apa ingat no. HP tu benda yang senang2 je ke nak bagi..

3. Dia akan selalu SMS & Call

Di awal-awal perkenalan ni, selalunya lelaki akan terburu-buru dalam mengejar seseorang wanita..Mungkin takut dikebas orang barangkali..Jadi kepada kaum hawa, janganlah terkejut dengan keghairahan seseorang lelaki dalam mengenali diri kamukerana itu merupakan simptom2 biasa mereka yang dilamun cinta . Dalam keadaan ini, kaum wanita tidak perlu merasa takut.. kamu hanya perlu mengenali dirinya di kala ini dan di akhirnya, buatlah keputusan sama ada mahu meneruskan perkenalan itu atau tidak..

4. Dia akan selalu bertanyakan tentang kamu kepada rakan-rakan kamu

Sekiranya  kamu selalu di kafe pada setiap malam, maka dia pasti akan berada berdekatan dengan  kamu..Dia ingin mengetahui dengan siapa  kamu berkawan bagi memudahkan lagi dirinya mengenali  kamu..Maklumat2 yang tidak dia peroleh dari  kamu boleh sahaja dia dapatkan daripada rakan-rakan anda..Berkemungkinan dia ingin tahu akan kesukaan  kamu dan sejarah percintaan  kamu sebelum ini maka rakan-rakan  kamu adalah pilihan yang terbaik dalam mendapatkan rahsia-rahsia sulit ini..hoho

5. Dia akan cuba menjadi 'MR. Perfect' untuk kamu
Walaupun dia serba kekurangan namun dia tidak akan menampakkan kekurangan itu di mata kamu..Dia mahu menjadi yang terbaik serta yang paling sempurna pada kamu..Dia tidak mahu kamu berasa tidak yakin kepada dirinya lantas dia ingin membuktikan bahawa dia mampu memberikan segala-galanya untuk kamu..Kaum wanita tidak harus gusar serta seharusnya menyatakan kepada lelaki itu bahawa kejujuran serta menjadi diri sendiri adalah lebih baik daripada cuba menipu dengan cuba berlagak sempurna

6. Jika Benar Dia Sukakan kamu mereka akan jumpa Family

Jika meraka benar-benar sukakan kamu dan telah membuat persiapan dari segi rohani dan jasmani. Pastinya mereka akan terus berjumpa dengan keluargamu untuk berbincang hal seterusnya. Kerana lelaki yang sejati tidak akan pernah mempermainkan perasaan orang yang mereka sayang .


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info percintaan dengan tajuk Tanda-Tanda Lelaki Sukakan Anda. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/tanda-tanda-lelaki-sukakan-anda.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 23/08/13

2 komentar untuk "Tanda-Tanda Lelaki Sukakan Anda"

Geng Blogger

Putera Izman