SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tengkorak Dalam Beg Pakaian

Gombak: Seorang lelaki Orang Asli yang sibuk mencari pokok pisang untuk pelanggannya terkejut selepas menemui tengkorak manusia dan pakaian reput dalam sebuah beg pakaian di hutan Batu 16, Jalan Gombak Lama, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 tengah hari itu, lelaki terbabit yang berusia 34 tahun pergi ke kawasan hutan berkenaan yang jarang dilalui orang ramai untuk mencari pokok dan buah pisang.

Sumber polis berkata, lelaki itu yang tinggal di perkampungan Orang Asli berdekatan pada mulanya terkejut menemui sebuah beg berwarna hitam di bawah sebuah pokok jenis Boyah yang terletak kira-kira 20 meter dari jalan utama.

Menurutnya, lelaki berkenaan mendekati beg itu dan membukanya sebelum terkejut melihat tengkorak dan rangka manusia berada dalam beg berkenaan.

TENGKORAK manusia dalam beg pakaian yang ditemui.“Rangka berkenaan dipercayai sudah lama ditinggalkan dalam beg itu dan turut ditemui pakaian lelaki yang sudah reput.











Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Tengkorak Dalam Beg Pakaian. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/tengkorak-dalam-beg-pakaian.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 17/08/13

Belum ada komen untuk "Tengkorak Dalam Beg Pakaian"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman