SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pizza Percuma Untuk Wanita Tunjukkan Bukit Mereka

Memang Gila!!!! tak pasti la admin ada atau tidak yang ingin makan pizza percuma ini.Syaratnya mudah pertama mestilah wanita kedua hanya tunjukan buah-dada sahaja dan boleh makan pizza free.

Restoran pizza tengah malam di Illinois, Amerika Syarikat membuat promosi aneh ditujukan kepada para gadis. Laman deadspin.com melaporkan, Rabu (11/9), restoran bernama Drew Pizzeria menawarkan pizza percuma kepada gadis jika menunjukkan buah dadanya.

Kegiatan ini sering terjadi ketika restoran dibuka hingga malam. Bahkan mereka sempat mempromosikan ini melalui jejaring sosial Twitter namun akaun itu sudah hilang.

Harga pizza itu US$10.99 untuk saiz besar namun para gadis boleh makan sepuasnya percuma asalkan memperlihatkan payudara mereka pada pekerja Drew.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Pizza Percuma Untuk Wanita Tunjukkan Bukit Mereka. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/pizza-percuma-untuk-wanita-tunjukkan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 14/09/13

2 komentar untuk "Pizza Percuma Untuk Wanita Tunjukkan Bukit Mereka"

Geng Blogger

Putera Izman