SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Pelajar Sekolah Sekarang

Memang sedih!!!! bukan niat untuk memalukan sesiapa namun video ini membuktikan tahap sosial disekolah perlu dipantau.Jika tidak ambil tindakan lebih awal pekara lebih buruk akan berlaku  dalam video ini anda dapat melihat perbuatan tidak senonoh pelajar lelaki tersebut dikhalayak ramai tanpa ada seorang pun yang datang menegur

Disebabkan tidak tahan dengan sikap pasangan tersebut rakan pelajar perempuan itu bertekad merakam aksi tak senonoh mereka dikhalayak ramai.Kami tidak pasti sejauh mana tahap maruah mereka yang sanggup berkelakuan sedemikian untuk dirakam.

Dalam video dibawah memaparkan pelajar lelaki membuat sedang melakukan sesuatu pada pelajar wanita tersebut kemudian mereka berkucupan tidak cukup dengan itu pelajar lelaki tersebut menarik tangan kekasihnya dipehanya.

Video tersebut memaparkan aksi seorang pelajar lelaki sedang melakukan sesuatu kepada dada pelajar perempuan tersebut. Kemudian mereka mula berkucupan, dan kemudiannya pelajar lelaki tersebut menarik tangan temannya itu di pehanya.

Menurut blog myinfo4u.net Sekolah yang terlibat dalam video ini Sebuah Sekolah Menengah di terengganu




lihat video disini




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Pelajar Sekolah Sekarang. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/video-pelajar-sekolah-sekarang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 7/09/13

17 komentar untuk "Video Pelajar Sekolah Sekarang"

  1. Tanpa Nama7.9.13

    Ptt diambil prhatian spya maruah skolah n intergriti sekolah sebagai institusi pendidikan dn penyebaran ilmu dpt diselamtkan n dipulihara.., mohon pihak berkenaan ambil perhatian trhdap isu ini... selamatkan remaja2 sekolah ini dri trus hanyut...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama7.9.13

    Harap muke je lawo bdk pompuan nih ..yg laki muke ke laot...jantan mcn nie pon dye nak...kemarok sgt dah ke...patot video nih bg kt bapak budak pompan nih ngn bapak bdk laki yg mroyan nih...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama7.9.13

    tak malu langsung

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7.9.13

    Hantar je kedua-dua ni ke sekolah pemulihan akhlak. Tak pn bagi je nikah klau dh kemaruk seks sangat...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama8.9.13

    apa nk jd dgn bdk kat terengganu sana? ingat kn bdk2 kat sana kuat pegangan agama nya...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama8.9.13

    anak sape la ni... aku mase skola xde la gtl mcm ni... tak terpikir pun nk sangap...yg ni boleh menyundal dpn kwn2... bodow... ape nk jd la...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama8.9.13

    ish2...ptut la rmai plajar2 zaman skrg ni,ke tinggalan ngn askpek plajaran..krang.

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama8.9.13

    celaka btoi depa ni...ak ms sek nk ckp ngan pompuan takot...kwn2 ak byk yg couple2 x lah sampai cm ni....dating pon biasa2 beli kasi coklat saja...

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama8.9.13

    ney r remaja zaman skg.zaman moden r konon smpai agama sndiri pun xtau letak d mana..mak bpa dowg ney msti lhat ney msti bg tgk biar dowg tau plajaran apa yg anknya wat d skolah n apa yg anaknya blajar..memalukn owg melayu je..

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama8.9.13

    Budak2 zaman sekrg fikir nk mengatal jer x fikir ms akan dtg kesan nya..kemaruk sangat bg kawin jer ank sapo tu ha...x de sifat malu lsong boleh bt dpn kekawag & boleh rakan lg...yg pmpuan x tahu malu lelaki ape lg ngantuk di sorong bantal....tlg lah pihak sekolah ambil tindakan yg sewajarnya moga pkara sebegini x blarutn pd plajar2 lain..muka x tahu malu..bt malu nama sek jer...dunia akhir zaman...

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama10.9.13

    pragai supe nate! oi! skola tu tmpat blaja! klau da dtg skola xnk blaja, xyah dtg. g je mnyudal kt luar! heyy! mmalukan la! umo bru stahun jagung, da bukan2. kang da besar nk jadi ape? Puihh!

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama10.9.13

    OI NAK MALU KAN NAMA IBU BAPA JUGA,KALAU PERGI SEKOLAH NAK BELAJAR BUKAN PERGI NAK CARI BF/GF FIKIR SIKIT....WALAUPUN AKU BARU UMUR 14....SOLAT TAUBAT LAH SEBELUM TERLAMBAT -_-

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama12.9.13

    mcm sakai jerp prangai... slalunye owng bodo jerp yg lyan bnde x snonoh cm niew.... laen kali klau dtg skola stakat nk wt bnde cmtu baek x yah g ...buat abes duit mk bapak jerp... >>:(

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama12.9.13

    Oh dak skolah zaman skg...bbeza ngn dak2 dlu...

    BalasPadam
  15. para bokepers wajib nonton disini:
    ANAK SMU Belajar NGEWE | PIDIO NGEWE' GADIS BANDUNG | PIDIO SMU 44 JAKARTA | SPG BERSERAGAM DITRAINING NYEPONG | BARU MASUK DAH CROTTT DULUAN!!! | SPG BANDUNG SERVICE PELANGGAN | SPG PUTIH CANTIK MEREM MELEKK | JILBAB PUTIH NGENTOT | GADIS BERKERUDUNG NGEWE' | GAIRAH DOKTER MONTOK | PENGALAMAN PERTAMAKU NGENTOT GADIS BERJILBAB | GOYANGAN GADIS SMP | NGINTIP TANTEKU LAGI ASYIIKK COLICOLI | BOKEP ANAK PESANTREN | ASYIKKNYA NGEWE DI SOFA BARU | GOYANGAN JANDA MUDA MONTOKKK BANGETTT... | NGENTOT DIATAS RANJANG LOSMEN


    koleksi bokep ane paling TERBARU gan siap disedot:
    GARA2 SKRIPSI PERAWANKU HILANG | YENI MAHASISWI ADUHAI MANTAP DI RANJANG | NGEWE DI MOBIL TEMAN | NGENTOT GRATIS SERVIS IBU KOST | JILAT MEKI LULU SAMPE BASAH | GOYANGAN BOHAIII...GADIS BERJILBAB | MEKI MERAHHHH MEREKAHH BIKIN NAFSU | TUKANG OJEK NGEWE PENUMPANG CEWEK RAME2 | DESAHAN MESRA DEWI PACARKU | GAYANYA BIKIN KONAK TERUSSS.. | LOMBA NGEWE DI APARTEMEN BARU | BOKEP 2 PASANGAN NGEWE DI PANTAI | SISKA KETAGIHAN NGEWE

    ini linknya gan...
    jgan lupa ya.. lsg ke bawah ini
    http://goo.gl/ZhnaWu
    http://bokeponline.nweeta.com
    http://goo.gl/LRU5f7






























































































































































































































































































































































































































    JANGAN LUPA MAMPIR BRO.... BOKEP G'K BIKIN BASI DISINI
    >>> http://goo.gl/ZhnaWu <<<>>>http://goo.gl/LRU5f7<<<<

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman