SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kejam!!! Bayi Perempuan Berusia 1 Tahun Dibakar

Memang kejam!!! apa perasaan korang bila melihat keadaan bayi seperti ini? pastikan tersangat sedih.Info ini sudah lama namun sekadar peringatan untuk kita bersama apakah dosa bayi ini? kepada pasangan hangat bercinta sebelum terlanjur lihatlah gambar bayi ini sanggupkah anda buang bayi yang tidak berdosa sekiranya mengandung? fikir-fikirkanlah



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kejam!!! Bayi Perempuan Berusia 1 Tahun Dibakar . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/kejam-bayi-perempuan-berusia-1-tahun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 3/08/13

11 komentar untuk "Kejam!!! Bayi Perempuan Berusia 1 Tahun Dibakar "

  1. Di bulan baik hari baik nih,masih ada manusia yg lupa akan kematian....setiap perbuatan pasti akan ada balasan,kalau tdak di dunia akhirat kan terbalas juga..

    BalasPadam
  2. apa yang menjadi motip pembunuhan ini / kasian bener , siapa yang membunuhnya

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama6.8.13

    Kcian..dia pon nk hidup cm kite

    BalasPadam
  4. Mysteri men20.8.13

    Sete nate ore..kalu xse bayi 2..we kat ku pero pun xpo..boso iblih!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama3.9.13

      Btl doh oorr...gile org ni...

      Padam
  5. Tanpa Nama1.9.13

    Mmg jahanam punya manusia

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama3.9.13

    Org Yg Buat Mcm Nie..Sng Beranak Agknya..Klo dye Memikirkan Azab Sewaktu Melahirkan..Sungguh bnda nie x kn t'jd..

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama3.9.13

    Ya Allah ya tuhan ku, Tak kan tenang hidup orang tu dunia dan akhirat...

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama3.9.13

    astarafirullahalazim... kejam sgt. kesian tgk dia diperlakukan tanpa belas kasihan macam ni. laknatlah si pelaku tu nanti. Allah maha mengetahui... ada balasannya nanti.

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman