SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Basikal Nenek Yang Hilang Ditemui Tertanam Dalam Batang Pokok Yang Besar

Gambar Pelik Basikal Tertanam Dalam Pokok | Setelah hilang selama setengah abad , basikal kuno milik seorang nenek berjaya ditemui . Yang menariknya , basikal ini ditemui dalam keadaan tertanam di disebuah pokok besar .

Basikal itu milik anak lelaki Helen Puz ( 99 ) . Baru - baru ini Helen mendapatkan maklumat bahawa basikal anaknya itu telah ditemui di sebuah hutan di Vashon Island Washington .

Ketika diperiksa ke lokasi yang mana dijumpai, Helen bersama anak lelakinya bernama Don  terperanjat . Basikal itu dalam kedudukan tertanam didalam batang pokok bersaiz besar . Misterinya , tidak ada tanda - tanda kesengajaan tangan manusia memasukkan basikal tersebut .

Roda depan basikal itu berada di bahagian luar badan pokok , begitu juga dengan bahagian hujung roda belakang . Namun bahagian besi yang ada di tengah basikal , ' ditelan ' pokok itu dalam keadaan sedemikian rupa . Basikal itu berada setinggi lima kaki

Basikal itu diberi oleh salah seorang jiran Helen pada tahun 1954 , tidak lama setelah dia menjanda . Hadiah itu diberikan untuk Don yang saat itu berusia lapan tahun .

" Orang - orang menaruh simpati dan sangat baik hati , " kata Helen mengenai pemberian basikal kuno itu 58 tahun silam  .

Namun kerana basikal itu memang basikal dengan rangka besi untuk perempuan , Don menolak untuk memakainya . Tidak beberapa lama basikal itu hilang itu entah ke mana .

sumber: zamrispoon

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar Basikal Nenek Yang Hilang Ditemui Tertanam Dalam Batang Pokok Yang Besar. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/gambar-basikal-nenek-yang-hilang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 1/05/14

Belum ada komen untuk "Gambar Basikal Nenek Yang Hilang Ditemui Tertanam Dalam Batang Pokok Yang Besar"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman