SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Video Sebelum Tengelamnya Feri Sewol Yang Mengakibatkan Kematian 221 Orang

Video Feri Sewol Karam | SEHINGGA semalam, jumlah kematian akibat kejadian Feri Sewol yang tenggelam di Seoul, Korea Selatan sudah meningkat kepada 221 orang..81 orang lagi masih hilang dan usaha mencari giat diteruskan sejak berlakunya tragedi pada 16 April itu.

Seorang pelajar, Park Su-hyeon, 17, sempat merakamkan detik-detik akhir sebelum berlakunya kejadian itu.Rakaman tersebut merupakan perbualan antara para pelajar yang menaiki kapal tersebut.Ada yang mula cemas, tetapi ada juga yang menganggap ia tidak serius.

Antara perbualan yang sempat dirakamkan adalah:“Saya benar-benar mahu keluar dari sini, saya benar-benar maksudkan.”“Ini menyeronokkan. Ia bagai Titanic.”

Tidak dapat dipastikan adakah mereka terselamat, namun kebanyakan mangsa yang terbunuh merupakan pelajar sekolah.Mungkinkah ini suara-suara terakhir mereka? Wallahu a’lam…


video dibawah



sumber:mynewhub

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Video Sebelum Tengelamnya Feri Sewol Yang Mengakibatkan Kematian 221 Orang . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/video-sebelum-tengelamnya-feri-sewol.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/05/14

Belum ada komen untuk "Video Sebelum Tengelamnya Feri Sewol Yang Mengakibatkan Kematian 221 Orang "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman