SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pengamal Sihir Dipukul Dan Direjam Hingga Mati

Takeo (Kemboja): Seorang lelaki dipukul dan direjam sehingga mati oleh kira-kira 600 penduduk selepas mereka menuduhnya mengamalkan sihir.Penduduk kampung menuduh Pov Sovann, 36 membunuh beberapa warga tua selama dua tahun melalui sihir, lapor polis.

Dia mati dalam serangan selama enam jam.Mulanya, kira-kira 200 orang terlibat dalam serangan di kampung di dareah Bati di wilayah Takeo, selatan Kemboja, sebelum beratus-ratus lagi penduduk menyertai serangan itu.Polis berkata mereka tidak mampu menghentikan serangan itu, lapor akhbar Cambodia Daily.Polis percaya kematian seorang wanita tua berusia 54 tahun mencetuskan serangan itu.

Jurucakap polis daerah Bati, Khut Lo berkata, “Orang saya tidak dapat berbuat apa-apa kerana terlalu ramai penduduk yang bersenjatakan batu dan mereka bertindak ganas.” Ketua polis daerah, Ngann Sary pula berkata, “Kumpulan itu memaksa ambulans beredar.” Menurutnya, penduduk percaya seramai tujuh orang, warga tua, mati tiba-tiba sepanjang dua tahun lalu.Mereka kemudian menyalahkan Sovan, yang mengamalkan perubatan tradisional selama beberapa

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pengamal Sihir Dipukul Dan Direjam Hingga Mati. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/pengamal-sihir-dipukul-dan-direjam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 1/05/14

Belum ada komen untuk "Pengamal Sihir Dipukul Dan Direjam Hingga Mati"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman