SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pelajar Sekolah Agama Mati Ditumbuk Rakan

Gombak: Akibat berebut bongkah padanan warna (kiub puzzle), seorang pelajar sekolah agama di Rawang, Muhammad Abdul Azim Adnan, 15, mati apabila mukanya ditumbuk tiga kali oleh rakan asramanya, malam kelmarin.

Seorang rakan mangsa yang enggan dikenali berkata, mangsa bertengkar dengan seorang rakan sebayanya dipercayai berkaitan permainan itu sebelum tercetus pergaduhan,“Kami menyedari kejadian itu selepas habis mengulang kaji pelajaran jam 11.30 malam apabila menemui Azim terbaring di gelanggang sepak takraw.

“Kami segera memaklumkan kejadian itu kepada warden asrama yang kemudian membawanya ke hospital,” kata pelajar itu.Sebelum kejadian, dia berkata, suspek ada memberitahu permainan kiub puzzle miliknya hilang dan mengesyaki mangsa mengambil permainan berkenaan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pelajar Sekolah Agama Mati Ditumbuk Rakan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/pelajar-sekolah-agama-mati-ditumbuk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 1/05/14

Belum ada komen untuk "Pelajar Sekolah Agama Mati Ditumbuk Rakan"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman