SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Terbukti!!!! Ibu Anda Seorang Penipu

Memang agak kasar bunyinya siapa tak marah jika orang kata ibu kita seorang penipu.Tapi itulah hakikatnya admin dedahkan apakah penipuan yang telah ibu kita lakukan lihat dan hayati betul-betul

1.Waktu makan, dia selalu menyisihkan daging ikan atau lauk pauk yang lain untuk anaknya atas alasan "mak tak suka makan lauk ni, kau makanlah..."

2.Jika simpanan makanan semakin kurang, dia akan memberikan bahagiannya kepada anaknya dan berkata "makanlah.., mak tak lapar lagi..."

3.Apabila sampai waktu tidur, dia masih berjaga kerana ingin menjaga anaknya yang sedang sakit, lalu berkata : "Tidurlah nak.., mak temankan... lagipun mak belum mengantuk..."

4.Setelah anaknya tamat sekolah dan mendapat pekerjaan, lalu mengirimkan sejumlah wang untuk ibunya, lalu ibunya berkata : "takpe, simpanlah untuk keperluan kau.., duit makpun masih ada lagi..."

5.Apabila anak semakin berjaya, hidup senang lalu mengajak ibunya untuk tinggal bersama-sama di rumah besar, ibunya membalas pelawaan itu dengan berkata : "Mak lagi suka tinggal kat rumah kampung ni, selesa lagipun tak ada siapa yang nak jaga ayam yang mak bela tu..."

6.Namun yang sepatutnya anak-anak tak boleh terima adalah apabila ibu mengalami masalah kesihatan dan sakit kuat, lalu si anak menangis, lantas dalam keadaan masih boleh tersenyum dia berkata : "Jangan menangis nak, mak tak apa-apa... Mak cuma kena berehat kejap, letih agaknya..."

Jadi setelah anda baca perkongsian ini apa yang anda rasa??? dimana ibu anda sekarang? dalam sebulan berapa kali anda telefonnya? bagi anda yang bekerja jauh ingatlah tanpa ibu siapalah kita hargailah sebelum terlambat.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah menarik dengan tajuk Terbukti!!!! Ibu Anda Seorang Penipu . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/terbukti-ibu-anda-seorang-penipu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 15/07/13

5 komentar untuk "Terbukti!!!! Ibu Anda Seorang Penipu "

  1. Bila ibu kita dah tkde di dunia ni, baru kita tau sebenarnya dia sangat syangkan kita, kita pun baru sedar yang kita pun sayang sgt kt dia, tapi sume dh trlambat....

    BalasPadam
  2. Kasihnya ibu membawa ke syurrga

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama11.10.13

    Sedih baca..rse nk nges je

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman